Pagina's

maandag 12 mei 2014

Update examens

Wat positieve energie!!

Lieve lezers,

Nee ik was niet gestopt en nee ik had ook geen bloggers blok, het fenomeen waar ik last van heb heet: Examens!

Jaaa, dit jaar doe ik Havo examen en ik sluit mij al ongeveer 3 รก 4 weken op in mijn kamer.
Benodigdheden die ik hiervoor nodig had:
- Boeken
- Pennen
- Hersenen
- Genoeg water
- Bergen chocolade repen :)
Dit is natuurlijk een grapje maar het is inderdaad de laatste weken heel erg stil geweest rondom mijn blog.
Dit was in verband met het leren voor de examens.
Ik ben echt behoorlijk zenuwachtig maar dit komt omdat ik best wel prestatiedruk heb, dit houdt in dat je alles zo goed mogelijk wilt doen en zo hoog mogelijk wilt scoren.
Nou heb ik ook nog eens de pest dat mijn beide ouders kinkhoest hebben en dat ik of kinkhoest heb of een klein virusje onder de leden.
Gelukkig lukt het deze te bestrijden door veel water drinken, paracetamol in meervoud zijn mijn vrienden op dit moment, veel voedingssupplementen en genoeg nachtrust.
Al met al komt het goed en wordt ik vanuit alle kant enorm gesteund.
Ik wens iedereen heel erg veel geluk met jullie examens!!

Hebben jullie nog goede tips voor mij rondom de examens?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten