Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Review// Workout Primark

 Lieve lezers,
Zoals jullie misschien al hadden opgemerkt ben ik druk bezig met sporten en het trainen voor de toelatingsdag van de alo. Dit doe ik samen met mijn vader vaak, omdat hij mij gewoon heel erg hierin kan trainen en pushen. Nou was ik tijd aan nieuwe sportkleding en omdat ik een niet al te groot budget had ging ik op zoek. Benieuwd waar ik ben geslaagd?






Dit was bij de Primark!
Mijn gescoorde outfit was onder de 25,- en budgetopper dus!

1. Hardloop sokken die zorgen voor een goede doorbloeding en het verminderen van eelt, blaren en pijn in de voeten.
Eerst geloofde ik er niet in, maar nu kan ik niet meer zonder, goede sokken is het halve werk ;)
Deze sokken kosten 3,50 voor 3 paar!
 
2. Een hardloop shirt/trui. Deze zorgt voor ventilatie maar zorgt wel dat je spieren geen 'kou vatten', ook neemt het je zweet op en loopt het lekker. Tegen regen is dit shirt dan ook goed bestand, een musthave voor iedere loper!
9,00,- bij de Primark.


3. Een telefoon/muziek houden. Hier was ik allang naar opzoek, want tja echt plek in die hardloop broeken is er niet. Ik heb er nooit een gekocht omdat of mijn telefoon pasten er niet in of het was gewoon te duur. Nou ben ik super blij met deze houder die je bevestigt met een band om je arm.
Deze houder was maar 3,50,-!!


4. Een goede sport top! Het is niet alleen fijn voor jezelf om de boel om zijn plek te houden, het is ook beter voor je rug,nek en schouders. Deze top kostte 6,00,- (volgens mij).

 Het merk is workout en het is te koop bij de Primark en een echte budgetopper. Het doet goed zijn werk en gaat niet rafelen o.i.d. na een aantal keer wassen. Ook blijft het shirt naar een aantal keer wassen nog steeds bestand tegen water. Ik ben er super blij mee en ga binnenkort ook de broek er maar van halen! Ik zal deze lijn dan ook bij iedereen aanraden.
Want dit alles kostte bij elkaar 22,- en dat vind ik wel echt budget!




 Wat vinden jullie ervan?

Liefs,

Amber







2 opmerkingen:

  1. nice ziet er super uit! ik doe een spel achter de playstation 3 en dat werkt echt super ik word bezweet als een gek!

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ja ik hoor van vele dat het super goed werk, en je hebt dan geen last van wind en regen ;)

      Liefs xx

      Verwijderen