Pagina's

maandag 7 april 2014

Diary// Een kijkje in maart

Selfie time in een lekkere boyfriend trui!

Lieve lezers,

YESSS i'm alive haha. Ik ben super druk geweest met school dus jullie hebben een lange tijd niets van mij vernomen. Maar nu is het tijd voor mijn eerste foto diary. Ik neem jullie mee in mijn maart!



Mooie lucht!

Lieve vriend 1e bij taekwondo toernooi.

Heerlijk met mijn vriendinnen ergens thee drinken.

In een tussenuur oldskool ketting maken van snoep ;)

Mijn lieve hond!

Elke dag 16 km totaal naar school fietsen.

Zo is examentraining toch wel iets leuker :)

Jammie heerlijk tortilla's :)

Lieve broertje alweer 12 jaar!
Samen skeeleren! 

Met mijn lieve vriendin Vanessa <3

Foto van onze selfie! ;P

Dit zijn mijn 2 andere lieve vriendinnen Shanda en Sammie! <3

Mijn verzorgpaardje met haar lieve veulen Noya van de feoramore.'


Dit stuurde ze mij als gelukwensen voor de testdag voor de Calo die ik deed.

Zo wordt leren voor mijn SE week wel lekkerder :D


Dit was mijn Maart in een paar foto's laat even weten wat jullie ervan vinden!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten