Pagina's

maandag 24 maart 2014

Tag: 10 t/m 1


Bron: weheartnailpolish

Op het blog van Manon (inspiiredbylife) & op die van Laura (fablouise) zag je hem misschien al voorbij komen. En nu is het mijn beurt voor mijn allereerste tag!
10 dingen over mijzelf
1. Mijn guilty pleasure zijn de kinder chocoladereepjes YUM!
2. Ik gek ben op plannen en er in mijn hoofd altijd een planning zit.
3. Ik overal lijstjes van maak.
4. Ik af en toe een schoonmaak aanval maak en dan alles eraan moet geloven!
5. Ik hou er niet van om in een joggingbroek loop.
6. In mijn kast staan meer hakken dan sneakers, maar ik draag vaker sneakers.
7. Je mij 's nachts wakker kan maken voor petit fours.
8. Ik een beetje verslaafd ben aan sporten.
9. Ik mezelf niet altijd in bedwang kan houden als ik ga winkelen, hihi
10. Ik knettergek ben (mijn vriendinnen zullen dit beamen) en ik ALTIJD in ben voor een lolletje!
Mijn motto is dan ook niet moeilijk te bedenken: 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'.

9 dingen die ik leuk vind
1. Sporten
2. Bij mijn verzorgpaardje zijn
3. Shoppen
4. Kerst
5. Iets gezelligs doen met vriendinnen
6. Bloggen
7. Samen met mijn vriend zijn
8. Nieuwe steden ontdekken
9. Mijn favoriete serie kijken
10. Op wintersport/vakantie gaan

8 dingen die ik niet leuk vind
1. KIPPEN (heel bang voor, kindtrauma)
2. Rekeningen betalen
3. Schulden hebben
4. Oneerlijkheid
5. Onrechtvaardig behandeld worden
6. Rode kool en witlof
7. Pesten
8. Onweer

7 plekken waar ik graag kom

1. Op stal
2. Bij mijn oma thuis
3. In het bos
4. Bij zee
5. In winkels/steden
6. Bij mijn vriend thuis
7. Thuis

6 manieren om mijn hart te winnen

1. Jezelf zijn
2. Je moet te vertrouwen zijn
3. Je moet kunnen omschakelen van grappig naar serieus
4. Picknicken
5. Mij kunnen verassen
6. Lief zijn

5 plaatsen waar ik nog heen wil

1. New York
2. Barcelona
3. Berlijn
4. Calgary (om te skiƫn)
5. Noorden van Zweden/Noorwegen om zo het noorderlicht te mogen bewonderen.

4 dingen of personen waar ik niet zonder mee kan

1. Mijn familie
2. Mijn schoonfamilie (nee we zijn niet getrouwd hihi)
3. Mijn vriend
4. Mijn dieren

3 van mijn lievelingsliedjes

1. Yellow Claw- Best night ever 
2. Timeflies - Under the Sea
3. Feest DJ Ruud - Paard hindabuilding Mixtape 2013

2 wensen

1. Gelukkig en gezond zijn mijn hele leven lang
2. Dat al mijn dromen mogen uit komen en dat ik andere mag inspireren (okeee stiekem zijn dit er 3)

1 laatste woord

Laat het leven jou niet vormen door wat je mee maakt, maar vorm het leven door wat je doet!
~ door mij.

Wat vinden jullie van deze Tag?

Iedereen mag deze overnemen en laat dit even weten zodat ik het terug kan lezen :D






2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit te lezen zeg. Ik ben ook bang voor kippen haha, en dit was ook een kindertrauma.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Hahah wauw toevallig "gelukkig" nog iemand ;)
      Liefs xx

      Verwijderen