Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Review// Cool Cube eau de parfum














Lieve lezers,

Ik had het de afgelopen tijd zo mega mega druk met school en de aankomende periode blijft dat helaas onveranderd. Ik post dus iets minder tot na mijn examen en dan lekker volop om het goed te maken hihi ;)
Maar nu terug naar dit parfum!

Ingrediƫnten:















Ik kijk hier eerlijk gezegd nooit naar, maar voor de mensen die allergisch zijn of dit toch willen zien heb ik een foto van de ingrediƫnten gemaakt.

Parfum:
De inhoud van het parfum is 90 ml, wat dus behoorlijk veel is. Nou staat er op de verpakking eau de parfum maar zo lang vind ik hem niet blijven hangen. Hij blijft iets langer hangen dan de gemiddelde eau de toilette maar na 3 uur moet je toch weer even bij spuiten.

Geur:
Het belangrijkste gedeelte! Het is geen zoet of kruidig parfum maar juist heel erg fris. Ik ga de geur omzetten in een gevoel want de geur vind ik anders moeilijk te beschrijven. Als ik het parfum ruik heb ik het idee dat ik ergens op een bounty eiland zit met een heerlijke zonnetje en een strak blauwe zee. Het is echt een super fijn parfum. Het klinkt vast gek maar ik vind het ook wel een sportief geurtje.

















Verpakking:
De verpakking moet de zee voorstellen en ik vind dat dit goed aansluit bij de geur. Ze hebben hier zeker goed over nagedacht en ondanks dat het een simpele verpakking is trok het mij toch naar het schap toe!
Het flesje zelf is ook zo stralend blauw en ziet er leuk uit in je kast.
















Waar + prijs:
Ik kwam deze bij de Action tegen en en zoals we van de Action gewend zijn is dit parfum ultra budgetproof! Voor 90 ml. betaal je onder de 2.50. WAT?! Ja echt girls, onder de 2,50!

Wat vinden jullie van Cool CUBE? En hebben jullie zelf ervaringen met Action luchtjes?


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog! Veel variatie qua artikelen, zoals deze leuke diy!

    Ik kijk uit naar jou toekomstige posts!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super bedankt! Heel erg fijn om te horen hier word ik heel erg blij van :)

      Liefs xx

      Verwijderen
  2. Kun je hier dronken van worden? Aangezien er een percentage alcohol inzit. Dit is geen grap; ik ben wanhopig en wil weten of dit je dronken maakt. Zo'n heel flesje.

    Groet, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey Romy,
      Nee dat kan niet. Je spuit het parfum op je lichaam en daardoor komt het niet in je bloed.
      Hierdoor kan je niet dronken raken en brengt het geen schade toe!

      Liefs Amber

      Verwijderen