Pagina's

maandag 2 juni 2014

Doelen Juni 2014



Lieve lezers,
Voor Juni wil ik een paar doelen voor mijzelf stellen!
Ik ga hard mijn best doen deze 5 doelen te bereiken waaronder een bloggers meeting!
Benieuwd welke doelen ik allemaal heb gesteld? Lees dan snel verder :)

1. Minimaal 3 keer deze maand gekookt hebben.
Koken vind ik heerlijk om te doen! Ik maak er alleen nooit tijd voor.
Maar deze maand gaat daar verandering in komen en wil ik het kokkerellen weer op gaan pakken!
Hebben jullie nog lekkere recepten?

2. Minimaal 20 nieuwe posts online zetten.
De afgelopen maanden had ik het heel druk met school in verband met examens. Hierdoor schreef ik heel erg weinig op mijn blog wat ik ontzettend heb gemist!
Daarom deze maand weer lekker veel bloggen, I LOVE IT!

3. Beginnen met rijlessen.
Nu ik een lange tijd vakantie heb wil ik ook gaan beginnen met rijlessen. Ik ben al druk aan het zoeken en vergelijken want de prijzen lopen behoorlijk uiteen.
Kennen jullie een goede rijschool in de buurt van Almere?

4. Bloggers meeting organiseren.
Ik zou dolgraag andere bloggers willen leren kennen! Om tips & trucs uit te wisselen, te praten over hun ervaringen en het meest om natuurlijk nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde passie!
Lijkt dit jou ook leuk? Stuur dan even een berichtje naar topicoflifestyle@hotmail.com of laat een berichtje achter zodat we contact kunnen opnemen! WHO'S IN?!

5. Een filmpje uploaden.
Ik wil heel graag een filmpje maken en uploaden en ben daar ook hard mee bezig. Mijn doel is deze maand de allereerste online te zetten!

Dit waren mijn doelen. Ik vind ze zelf zeker haalbaar en hoop ook echt dat de bloggers meeting wat gaat worden!










Foto: http://www.ohmyfoodness.nl/behind-the-scenes/foodbucketlist-van-2013-doelen-behaald

Geen opmerkingen:

Een reactie posten