Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Oma's tip: Glanzend schoonmaakmiddel


Lieve lezers,
Een redelijk nieuwe rubriek om mijn blog!
Het heet oma's tip en ik deel in deze rubriek allerlei tips en weetjes die handig zijn!
Dit keer in oma's tip: Glanzend schoonmaakmiddel!
Iedereen moet het wel doen, schoonmaken...
Niet het leukste klusjes vind ik maar, ik vind het wel fijn als het huis daarna weer lekker fris is.
Wat nog leuker is, is dat je ook resultaat ziet van je schoonmaakwerk en daar heb ik vandaag een tip voor.

Benodigdheden:
Emmer/wasbak/spuitfles (iets waar jij je sopje in doet)
(Microvezel) schoonmaak doekje
Allesreiniger
Wasmiddel
Warm water

Je doet wat je normaal ook doet, een lekker sopje maken met warm water en allesreiniger.
Om het te laten glanzen doe je een dopje vullen met wasmiddel en dit gooi je in het sopje erbij.
Even wat water erbij om het te mengen en je sopje is gereed!
Het wasmiddel zorgt ervoor dat het meer gaat glanzen, ideaal voor hoogglans meubelen!

Ga jij deze tip proberen?

Liefs!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten