Pagina's

maandag 4 augustus 2014

DOELEN | Augustus 2014


Lieve lezers,
Het is alweer Augustus dus dat betekend nieuwe doelen!
Dit keer heb ik er 4 in plaats van 5, benieuwd welke doelen ik heb gesteld voor deze maand?
Lees dan snel verder!

1. minimaal 6 nieuwe smaken ijs proberen
Het is Augustus en het weer is heerlijk!
Ik ga binnenkort naar Italië dus dat is ice cream time, daarom heb ik als doel 6 nieuwe verschillende smaken ijs te proberen. Zo een vervelend doel dit ;)

2. Een leuk feest voor mijn 18e verjaardag
Je wordt maar één keer 18 en dat moet gevierd worden! Daarom een wat groter feest dan normaal met een verjaardag :)

3. Mijn schoolspullen compleet hebben
Ik ga nu naar het HBO en daar moet ik nog het een en ander voor halen zoals een laptop, schriften, etc.
Hebben jullie leuke ideeën/tips?

4. Mijn autotheorie halen.
Dit is het meest lastige doel omdat het een vrij korte periode is! Maar let's do this ;)

Dit waren mijn doelen voor Augustus ik ben benieuwd of ik ze ga halen :)








1e foto: 91dash.com

Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved


Geen opmerkingen:

Een reactie posten