Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

TAG | 50 random questions


Lieve lezers,

Het waren 3 stille weken op mijn blog en dat kwam omdat ik op vakantie was! Ik heb heerlijk uitgerust en vol genoten van mijn vakantie!
Ik wilde weer eens een tag doen en kwam deze tegen op de blog van Mariƫlle (gekopmakeup.nl), benieuwd naar de vragen en antwoorden van mij? Lees dan snel verder!



1. Waar was je drie uur geleden ? 
3 uur geleden was ik nog aan het werk! 

2. Op wie ben je verliefd ?
Op mijn allerliefste vriend Ramon met wie ik dik 2,5 jaar samen mee ben en waar ik nog steeds gek op ben!



3. Heb je ooit een krijtje gegeten ?
Ja! Hahhahah vroeger op mijn basisschool hadden we nog borden waarmee je met krijtjes op moest schrijven en iemand bood mij een zak met een snoepkrijtjes aan van drop. 3 keer raden het was 1 april en de snoepjes waren verwisseld voor echte krijtjes...

4. Is er iets binnen 10 meter van je wat roze is ? 
Ja mijn badjas die ik lekker aan heb over een dikke trui hihi, mijn marker, telefoonhoesje en een blazer die op de grond ligt.

5. Wanneer ben je voor het laatst wezen shoppen ? 
Toen straks nog even uit mijn werk, ik heb nog even de laatste dingetjes gehaald voor dat school weer begint.

6. Heb je nu sokken aan ? 
Ja! Van die lekkere warme huis sokken die overigens ook roze zijn :P

7. Heeft je familie een auto die meer dan €2000,- waard is. 
Ja we hebben niet zo lang geleden een wat duurdere auto gekocht i.v.m. een vervelend auto verleden waardoor er in een korte periode veel kapot ging wat niet onze schuld was..

8. Wanneer ben je voor het laatst weg geweest ? 
Vandaag nog om te gaan werken en echt echt weg uit Nederland ben ik pas geweest toen ik op vakantie was.

9.  Ben je in de laatste 5 dagen nog naar de film geweest ? 
Nee, ik hou niet zo van de bios. Een filmpje op zijn tijd lekker thuis doe je mij veel meer plezier mee!

10. Are you hot ? 
Dat kan ik niet over mezelf beoordelen maar ik vind mezelf niet knap of een model :p
Mag ik gewoon lekker doorsnee zijn? Niets mis mee ;)

11. Wat is het laatste wat je hebt gedronken ? 
Mijn favoriete drankje waar ik echt verslaafd aan ben; Strawberry Hill van Coolbest.
Dat is aardbeien gemixt met sinaasappels, YUMMIE!

12. Wat draag je nu ?
Een spijkerbroek, sokken, ondergoed, top, sweater en mijn heerlijke badjas.

13 .  Was je zelf je auto of rij je door de wasstraat ? 
Ik ben op dit moment bezig met autorijlessen dus ik mag nog geen auto's door de wasstraat rijden :P Maar ik ga wel altijd mee met mijn vriend.

14. Wat heb je als laatst gegeten ? 
Fruitella mini's 

www.chocolatebuttons.co.uk

15. Waar was je vorige week rond dit tijdstip ?
In ITALY! Heerlijk in Florence aan het genieten van die prachtige stad!

16.  Heb je iets van kleding gekocht deze week ? 
Ja een nieuwe blouse die ik al een tijdje op het oog had.

17. Wanneer heb je voor het laatst gerend ?
Vorige week toen ik ging hardlopen samen met mijn vader :)

18. Wat is het laatste sport event waar je naar hebt gekeken ?
Hoeveel wil je er weten? Ik ben niet alleen zelf een fanatiek sporter maar ik vind het ook leuk om naar te kijken ik heb vandaag vooral het WK paardrijden, om het maar even zo te noemen, terug gekeken.

19. Wat is je favoriete dier ? 
Wolven, al jaren lang fascineren ze mij door die mooie ogen, geweldige figuur, snelheid en slimheid.
Eigenlijk wat ieder mens wil ;)
wnf.nl

20. Wat is je droomvakantie ? 
Een roadtrip door Amerika en dan voor een lange tijd verblijven op een Ranch en een beetje leven zoals ik het wildenwesten, zwijmel...

21. In wiens huis was je voor het laatst ? 
In mijn eigen huis

22. Ergste blessure die je hebt gehad ? 
Ik heb er geregeld last van nog, een blessure aan mijn onderrug. Ondanks dat ik al jaren bij een fysiotherapeut loop is het er nog steeds.

23. Ben je ooit verliefd geweest ?
Zeker te weten en op dit moment tot over mijn oren op mijn lieve vriend.

24. Mis je iemand op dit moment ?
Ja, we zijn een vriendinnen groep van 4 meiden. Maar doordat we allemaal ons diploma hebben behaald gaan we ieder een andere kant uit. De een zit in Breda, de ander gaat door voor haar VWO en gelukkig gaat de ander samen met mij naar de Hogeschool Inholland.

25. Laatste musical die je hebt gezien ?
Die van mijn broertje, zijn eind musical van groep 8. Te leuk!

26.  Wat is je geheime wapen om iemand van het andere geslacht te lokken? 
Geen idee? Ik kan niet flirten en al zou ik het doen dan zou ik het zelf niet door hebben. Ik ben Donald duck 2.0 wat dat betreft. Dus mijn wapen is mezelf zijn dan maar!

27. Wat zijn je plannen voor vanavond ?
Bloggen, tv kijken wat dingen regelen rondom mijn studie, honden uitlaten en lezen/leren.

28. Wie is het laatste persoon waar je een berichtje naar toe hebt gestuurd via Facebook ?
Mijn oude docente Spaans.

29.  Het eerst volgende uitje wordt ?
Geen idee? Waarschijnlijk zal dat deze week wel in mijn introductieweek zijn.

30. Ben je ooit op kamp geweest ?
Ja en zelfs wel vaker! In groep 7 & 8. In de 1e en de 4e en ik ben al best wel vaak op ponykamp en zeilkamp geweest.

31. Haal je altijd 10-en op school ?
Nee absoluut niet maar ik streef er wel altijd naar.

32. Wat zou je willen weten over de toekomst ? 
Of ik oud wordt, gelukkig, rijk of arm, of ik kinderen krijg en hoeveel en met wie, etc. Ik ben nogal een controlfreak dus dat zou ik wel willen weten.



33. Draag je nu parfum ? 
Ja die van vanmiddag voor op mijn werk ruik ik nog steeds.

34. Ben je dit jaar eens bij de dokter geweest ? 
Ja en onder andere weer voor mijn rug.

35. Waar is je beste vriend op dit moment ? 
Thuis denk ik....

36.  Hoe gaat het met je beste vriend ? 
Goed.... Dit is echt een random vraag hahaha

37. Heb je een lekker bruin kleurtje ? 
Nee, op vakantie kreeg ik behoorlijk veel last van mijn zonneallergie waardoor ik zoveel mogelijk uit de zon ben gebleven.

38. Waar luister je op dit moment naar ?
Bailando van enrique iglesias doet me denken aan de zomer!

39. Spaar je iets ?  
Schoenen! Ik heb een behoorlijke schoenen verzameling.

Een foto van een van mijn wishlist's
40. Wie is de grootste roddeltante die er is ? 
Het zijn er zoveel ;)

41. Laatste keer dat je door de politie bent gestopt ?
Half jaar terug, ik reed samen met iemand op een opgevoerde scooter, oeps....

42. Drink je frisdrank met een rietje ?
Nee eigenlijk ook nooit gedaan!

43. Wat staat er in je laatste smsje ? 
"Ik heb je een e-mail gestuurd met een link erin bekijk die even mop" naar een vriendin van mij.

44. Hou je van chilisaus ? 
NEE, bah!

45. Laatste keer dat je hebt gedoucht ? 
Vandaag, lekker fris!

46. Moet je nog een was draaien ?
Nee die draait mijn moeder nog altijd voor mij, super lief!

47.  Waar kom je vandaan ?
Geboren in Amsterdam, lang gewoond in Amstelveel en nu woonachtig in Almere

48. Ben je iemands beste vriend ? 
Ja van wel meer dan 1 :)




49. Ben je rijk ? 
Nee gewoon lekker doorsnee! Niet arm en niet rijk.

50. Wat deed je gisteravond om 12 uur ? 
Lekker aan het slapen, ik had mijn rust hard nodig!

Wat vonden jullie ervan? Iedereen is vrij om deze over te nemen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten