Pagina's

maandag 2 december 2013

H&M wishlist


Heerlijk vind ik het, op lekker warm thuis internet af te struinen naar leuke kleding! Zo ook bij H&M. Daarom heb ik voor jullie mijn H&M wishlist gemaakt voor november/december!
Benieuwd? Lees dan verder! 


1. Gebreide Trui 19,95 nu voor 10 euro bij de Sale.

2. Ik ben gek op plissérokken normaal kost deze 29,95 maar toevallig was deze ook in de Sale en deze kost nu 12,-.

3. Less is More en daarom vind ik dit zwarte jurkje ook erg mooi, dit jurkje kost nu 29,95.

4. WAUW, dit is echt mijn favoriete musthave! Ik ben gek op houthakkers blouses en daarom vind ik deze blouse ook fijn en leuk. Het is een wat langere en het heeft de kerst/herfst kleuren in zich en hij kost ook maar 9,95! 

5. Deze kon natuurlijk niet weg blijven, ik ben fan van warme coltruien in de winter en omdat deze ook wat langer is kan het prima met een maillot. Deze trui is er in verschillend kleuren en kost 19,95.

6. Ik heb al genoeg winterjassen maar ik ben echt fan van trenchcoats! Daarom staat deze wollen coat ook echt op mijn lijst, vooral de hoge kraag vind ik er leuk. Deze jas kost 49,95 en is in nog 2 andere kleuren verkrijgbaar.

7.Een blazer past overal bij en deze schouders geven heb een stoere 'touch'. De blazer kost 39,95.

8. Sokken met een leuk printje vind ik geweldig, korte laarsjes met een maillot en dan het randje van deze sokken erboven vind is super gaaf. Voor 3 paar sokken betaal je 5,95.

9. Ik weet niet of het mij staat maar ik wil nog echt een wollen hoed voor het einde van dit jaar! Deze hoed kost 14,95.

10. SCHOENEN! die konden natuurlijk niet ontbreken, dit zijn mooie zwarte enkellaarsjes met een kleine 'glamour touch', de schoenen kosten 39,95.

11. Deze ring vind ik apart maar toch heel mooi! Vooral de zwarte steen in het midden vind ik wat chique's hebben, deze ring kost 6,95.

12. En als laatste een mooie oogschaduw pallet met mooie, warme kleuren voor de herfst en winter maanden. Dit pallet kost 6,95.


Wat vinden jullie ervan?

Liefs Amber

Bron: H&M

4 opmerkingen:

  1. Zo'n houthakkersblousje is leeeeuk! Zoek daar echt al eeuwen maar vind alleen maar net-niet blousjes, haha! Leuk Am!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke wishlist heb je! Ik vind die laarsjes en dat palette wel erg mooi.
    liefs,
    Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen