Pagina's

maandag 16 december 2013

Tag: About me





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lieve lezers ik was deze 2 weken super druk met school dus heb ik heel erg weinig kunnen posten helaas :(
Ik was dit weekendje weg naar Maastricht voor de kerstmarkten, maar daar komt snel een post over! Ik heb een aantal vragen bedacht die voor jullie (hopelijk) leuk zijn om te lezen en waardoor jullie mij ook een beetje beter gaan leren kennen.


1. Doe je aan sport?
Ja ik doe zeker aan sport! Ik rij 3 á 4 keer op een privé stal hier in Almere. Hier staan alleen maar haflingers en hier heb ik een onwijs lief verzorgpaard! Verder is sport echt mijn passie en ben ik altijd sportief bezig!

2. Wat is mijn mooiste jeugdherinnering?
oeiii lastig, heb er zoveel! Op zaterdag stond mijn moeder altijd in haar winkel en mijn vader was dan vrij. Mijn vader en ik gingen elke zaterdag ochtend met de hond naar het Amsterdamse bos fietsen en natuurlijk weer terug! Dan gingen we heerlijk smooties maken en ik keek altijd naar een heksen tv programma dan. Daarna haalden we boodschappen, maakten we schoon en speelden we verstoppertje o.i.d. Dit is een van mijn leukste jeugdherinneringen

3. Waar geniet ik nou echt van?
Van leuke maar ook kleine dingen, maar vooral van de natuur. Ik geniet van leuke momenten met vrienden altijd achteraf! Maar ik fiets elke dag naar school en zie ik altijd het mooist van de natuur zo zag ik vorige week nog 2 herten op 10 meter afstand! Kijk daar geniet ik nou echt van!


4. Wat zou ik over of anders willen doen?
Ik heb een lastig 1e jaar van de middelbare school gehad en heb toen op 2 scholen gezeten door een soort faalangst. Dat jaar zou ik graag over willen doen.


5. En welke 10 dingen wil ik sowieso nog doen in mijn leven?
Ik wil nog;
1. Skiën in de Rocky Mountains
2. Een herder pup hebben en verzorgen
3. Een eigen paard hebben
4. Bij de politie werken als rechercheur
5. Een eigen goedlopend bedrijf
6. Auto- en mottorijbewijs halen
7. Het noorderlicht in 'real life' bewonderen
8. Op safari in Afrika
9. Mijn examen halen (dit jaar hopelijk!)
10. Een bekende blogger worden!

6. Waar ben ik bang voor?
KIPPEN! Klinkt misschien heel raar maar ik ben er als de dood voor. Er zit een verhaal achter; Ik als klein meisje ben achterna gezeten (lees: ik rende weg en de kip rende met mij mee) door een mega grote Barneveldse kip!

7. Waar ben ik geboren?
In Amsterdam!


8. Wat is mijn favoriete kleur?
Lastig heb niet echt een favoriet, maar als ik echt moet kiezen komen bordeaux rood en lime groen het meest in de buurt.


9. wat is mijn stijl?
Heb ik niet, dat klinkt misschien raar maar de ene keer is het sportief, dan girly, dan 'gooisch'achtig, dan weer comfy. Heb echt van alles in mijn kast!

10. Heb ik een relatie?
Ja ik heb al bijna 2 jaar een relatie met mijn aller - aller leukste en liefste vriend Ramon.


11. Wat is mijn lievelings muziek?
Heb ik ook niet echt, ik hou wel heel erg van house, pop en hardstyle. Maar een Nederlands nummer vind ik ook goed of een r&b nummer.

12. Wie is mijn idool?
YELLOW CLAW! Deze groep vind in het super goede muziek maken! Maar ik heb wel meer mensen die mij inspireren.


13. Welk tv programma vind ik het leukste?
Hawaii five O, Person of Intrest, CSI, Holland's Got Talent, ROY DONDERS (die vent is zo leuk! ;) ), everbody loves joey, en ga nog maar even door.. :)

14. Wat zijn mijn lievelings films?
De twilight saga, die kan ik echt eindeloos kijken. Maar ook here comes te boom, grown ups(1&2) en Hitch vind ik echt geweldig.


15. Wat is mijn motto?
Eerst doen dan denken & een dag niet gelachen is een dag niet geleefd


16. Wat is mijn grootste blunder?
hahah welke niet! Ik ben echt een beetje een kluns hoor... Maar een van de stomste was toch wel toen ik een foto wou maken maar door fietsen en volop tegen een lantaarnpaal klapte, oeps...


17. Wat eet ik het liefst op mijn boterham?
Kaas met hagelslag! Veel mensen zullen nu ielllll zeggen, maar ik vind het echt heel erg lekker. Net als tomaat met suiker en kaas en komkommer.


18. In welk opzicht lijk ik op mijn moeder – vader?
Sportief, koppig, nieuwsgierig, doorzetter.


19. Wat is mijn lievelings drinken?
- Cola
- Optimel variatie; banaan met golden kiwi (yummie!)
- Bacardi met cola
- Bacardi razz met sinas (smaakt als een raketje)
- Liquor 43 met chocomel
- Thee gaat er altijd in!
- Verse jus d' Orange
- Flügel
- Vliegend hert


20. Omschrijf mezelf in 4 woorden
Controle, sportief, koppig, doorzetter

Ik hoop dat jullie mij nu iets beter kennen! Heb je nog vragen stel ze gerust!
wat vinden jullie er van?


Liefs Amber





2 opmerkingen: