Pagina's

vrijdag 3 januari 2014

Bye 2013 and Hello 2014!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11085535/?claim=7myhnxefrc5">Follow my blog with Bloglovin</a>


HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!
Zo wat is 2013 snel gegaan! In 2013 heb ik zoveel leuke dingen mogen doen en meemaken. Maar 2014 wordt nog belangrijker voor mij wil je weten waarom, lees dan snel verder!



2013:
2013 is heel erg snel gegaan voor mij echt snel hieronder wat dingen die ik mee heb mogen maken:
- 1 jaar samen met mijn vriend.
- Voor het eerst mocht mijn vriend mee op vakantie.
- Ik ben overgegaan naar 5 havo.
- Ik ben begonnen met bloggen.
- Samen met mijn vriend dagjes naar steden geweest.
- Heb mijn liefde voor paarden weer opgepakt en rij nu op een fantastische stal!
- Ben met school naar Londen geweest.
- Mijn vriend en ik hebben voor het eerst samen in een hotel geslapen samen.
- Ik heb mijn passie voor fashion weer wat serieuzer genomen ;)

December 2013:
Ik heb heel weinig kunnen bloggen de laatste tijd omdat ik het zo mega gigantisch druk had in December :$
De laatste week al helemaal niet i.v.m met kerst. Het was een heerlijke tijd en vanaf de 23ste zag mijn schema er zo uit;
Ma. 23 - Samen met onze meidengroep hadden we lootjes getrokken en deze avond hebben we met zijn alle lekker gegeten en de lootjes gegeven.
Din. 24 - Kerstavond bij oma gevierd en overdag gewerkt.
Woe. 25 - 1e kerstdag bij mama gevierd.
Don. 26 - 2e kerstdag bij papa gevierd.
Vrij. 27 - Sweet 18 van een goede vriendin van mij.
Zat. 28 - Met mijn vriend vuurwerk gekocht (mannending hea) en daarna naar de bios geweest. 's Avonds nog naar mijn vriend zijn huis gereden.
Zon. 29 - "3e kerstdag" met de familie van mijn vriend. We hebben als verrassing gebowld met zijn alle, 's Avonds gegeten en een spel gespeeld.
Ma. 30 - Was ik bij mijn vriend, heb ik noodzakelijke spullen gehaald en verder de hele dag huiswerk gemaakt.
Din. 31 - Oudjaarsdag vierden we in 't oosten (vlak bij Almelo) bij de familie van mijn vriend!
Woe. 1 jan - Nieuwsjaar dag we zijn blijven slapen bij zijn familie en de daarna weer terug naar huis gereden moe en voldaan!

2014:
2014 is een belangrijk jaar voor mij want er gaat grote dingen gebeuren. Ik ga er vanuit dat ik dit jaar mijn havo diploma haal en natuurlijk moet ik dan ook een vervolg studie kiezen dit wordt de ALO (Academie voor Lichamelijke Opleiding) alleen hier moet ik toelatingstesten voor doen, hiervoor ga ik hard trainen dit jaar! Verder zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen (hoop ik dan :p) en wordt ik 18. Tja 18, leuk volwassen zijn maar er komen opeens ook grote veranderingen en meer verantwoordelijkheden  bij! 2014 wordt mijn jaar om te knallen en dat ga ik ook zeker doen!!
Mijn goede voornemen is in 2014: Dat ik mijn 5 havo diploma haal en toegelaten ben op de ALO. Mijn andere voornemen is dat ik meer rekening hou met mezelf en dus meer dingen doe die IK leuk vindt en dat ik meer ga posten!

Wat staat jullie te wachten in 2014? En was jou December maand ook zo druk?

Liefs Amber



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11085535/?claim=7myhnxefrc5">Follow my blog with Bloglovin</a>









3 opmerkingen:

  1. Klinkt alsof je een goed jaar hebt gehad! Heel veel succes in 2014! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuuurlijk lieverd gaan wij die 2 jaar halen.. als het aan mij ligt gaan we de 80 ook nog halen!!! Iloveyou soooo much xxx onbeschrijfbaar

    BeantwoordenVerwijderen