Pagina's

maandag 27 januari 2014

Update #1 en wat vragen...


Lieve lezers,
Zoals jullie hebben gemerkt heb ik het de afgelopen tijd mega druk gehad! (met school vooral!) Ik wil een aantal dingen gaan veranderen en heb daar jullie hulp voor nodig!
Helpen?, lees dan verder!

Ten eerste: Er komt binnenkort een eerste Ask Amber Anything (AAA)! Maar daarvoor heb ik natuurlijk jullie vragen nodig, dus plaats hieronder jou vraag in een reactie! <3

2. Ik wil mijn blog een andere lay-out geven. Ik ben niet blij met mijn huidige, maar ik weet niet zo goed wat ik dan wel wil... Dus jullie suggesties vragen, opmerkingen & tips zijn heeeeel erg welkom.

3. Ik wil een YouTube kanaal beginnen en dus filmpjes gaan maken, maar hoe doe ik dat nou het beste?


4. NATUURLIJK VEEEEEEL MEER BLOGGEN :D
Vooral meer reviews,food en sport!

5. Mijn blog 'liken' via; Bloglovin, Mij volgen via Instagram @amberlsch1996 en mijn blog op Facebook 'liken' :)

Update:
De afgelopen maand is er veel gebeurd. 2 Jaar samen met mijn vriend, veel open dagen bezocht en daar is wat uitgekomen. Ik ga mij inschrijven voor de de calo op het Windesheim in Zwolle! De calo staat voor Christelijke Leraren opleiding Lichamelijk Onderwijs. Het Windesheim is christelijk dus vandaar calo i.p.v. alo. Wil ik dit worden moet ik 2 testen afleggen, dus daar ben ik super hard voor aan het trainen samen met mijn vader :) Verder heb ik na 2 weken mega veel leren mijn SE-Week achter de rug (en wat ben ik daar blij mee :P ) Ik heb 3 resultaten terug gehad en dat waren alle 3 ruime voldoendes, ik moet nog 3 terug krijgen en daar ben ik behoorlijk zenuwachtig over!
Verder heb ik een nieuwe computer waardoor ik dus filmpjes kan gaan maken en mijn computer eindelijk snel is waardoor ik niet mega lang hoef te doen om een post te maken en te plaatsen :)


Ik hoop dat jullie mij met deze 5 punten kunnen en willen helpen!

Liefs,


Amber




Geen opmerkingen:

Een reactie posten