Pagina's

woensdag 15 januari 2014

Vipbox #Januari




Jippie!! Hij lag weer in de bus en weer met allerlei mooie producten gevuld! Benieuwd met wat? lees dan verder! :)



Misschien is het sommige opgevallen dat ik de vipox van December niet hebt behandeld... Dat klopt, ik had het er echt te druk voor maar ook die was goed en mooi gevuld!

Producten Januari:

Er zaten 6 producten in met een totale waarde van 50 euro en 25 cent.

Het eerste product is een mooie diep roze nagellak.
De lak droogt vrij snel, maar er zijn wel meerdere lagen (2) voor nodig zodat het mooi zit.

Golden Rose - Pretty Colors nagellak - Roze

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het 2e product is een mooie lippenstift van het merk Unity Cosmetics.
Ik had een rood/bruin achtigen lippenstift en het is echt mijn lievelings lippenstift geworden!
Wat fijn is aan de lippenstiften van Unity Cosmetics is dat het hyperallogeen is, parfumvrij en parabeenvrij is. Dat betekent dat meiden met een gevoelige huid dit gewoon op kunnen doen!
Ik vind de lippenstift vrij prijzig voor 13,50, maar ik ben er echt zeer zeer te spreken over!
Nog een pluspunt is dat de lippenstift heel lang blijft zitten!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zoals je ziet hier op de swatch is de kleur goed en helder en komt het overeen met die op de verpakking!
 






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het 3e product is de Jelly Pong Pong - Caribean sun duo bronzer.
Deze bronzer komt als geroepen met dit grauwe weer! Ik vind de kleuren erg mooi staan en de roodheid in je gezicht vermindert echt! Je krijgt een frisse gezonde gloed die erg mooi is!
Ook dit product is hypo-allergeen, parfumvrij, dermatologische getest en 11,95 wat ik wel prijs vind aan de wat duurdere kant.
 
 

 
 


 
 
Het 4e product is de Golden Rose - Dipliner liquid eyeliner. Het heeft een diepzwart kleur en droogt goed zitten. Alleen met een regenbui geen goede combi, hij loopt snel uit aan de andere kant is het wel fijn om hem te verwijderen mocht het fout gaan. Deze dipliner kost 9,95.
 



 

 

Het volgende product die in de vipbox zat is de Highlighter van Christian.
In de dop zit een puntenslijper dus dat is erg handig! Het is een zilveren/metallic highlighter en WAUW wat is die mooi en duidelijk! Buiten het te gebruiken als highlighter is ie ook mooi als eyeliner of als oogschaduw. De pigmentatie is super! De swatch hieronder was al naar 1x! Echt goed en duidelijk, omdat hij zo multifunctioneel is en hij lang mee gaat vind ik de prijs van 9,95 goed.

 


 

 
Het laatste product is een boddybutter van het merk Embrace the Body wat erg leuk en toevallig was dat ik de vanille amber kreeg! Super leuk en grappig. De bodybutter ruikt goed, trekt snel in en is effectief! Het is niet zo een grote verpakking dus ideaal om in je tas te doen nu het wat meer winter wordt! Voor 1,95 noem ik dit een top koopje voor iedere vrouw!
 
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! Heel snel komt er weer eens een sportvideo online!!
Welk(e) product(en) zouden jullie graag willen hebben?
 
Liefs,
 
Amber
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten