Pagina's

woensdag 29 januari 2014

DIY Inspiratie Map


Lieve lezers,
Ik heb hem dan eindelijk, mijn eigen DIY inspiratie map.
Deze ook willen maken? Lees dan snel verder hoe...


Ik zag de map bij Life By Rosie (wat overigens echt 1 van mijn favoriete blogsters is!) en wilde deze map ook! Ik bewaar al mijn tijdschriften, en dat zijn er nogal wat, omdat er zoveel leuke en mooie dingen in staan waar ik iets mee wil. Dus toen ik deze post voorbij zag komen wist ik het gelijk... AAN DE SLAG!

Benodigdheden:

1 map (één kleur is het handigst)
Kleuren Tape met motiefjes, etc.
Tijdschriften
Insteekmapjes
Tabbladen
Creativiteit.

Aanpak:

1. Leg de tape op volgorde die je wilt en maak deze zo op de map.
Verticaal, horizontaal, diagonaal, etc. gebruik je creativiteit! (voor extra stevigheid kan je aan de binnenkant nog een extra plakbandje doen).
2. Doe de insteekmapjes in jou map.
3. Nummer de tabbladen, ik heb bijvoorbeeld; DIY, Mode, Recepten, Sport, etc.
Dit ligt er maar net aan wat je zelf wilt!
4. Ik heb van allerlei verschillende tijdschriften letters gepakt en daarmee Inspiraties op de voorkant geschreven.
5. Vullen maar die map!


Foto's:
 
 
 
 
 
 
Wat vinden jullie van mijn eerste DIY? Leuke idee van Rosanne?
 
Liefs,
 
 
Amber





2 opmerkingen: