Pagina's

woensdag 8 januari 2014

review// Leuk lenzenbakje

winkel

Lenzenbakjes saai? Nu niet meer!
Iedereen die lenzen draagt weet het wel, die saaie lenzenbakjes... Links een puntje en rechts een 'R' en dan 2 verschillende kleuren. Maar wij fashionistas willen daar natuurlijk ook iets leuks/moois voor. Nou kan ik jullie blij maken! Ik heb er 1 gevonden en nog onder de 5 euro!
Kijk snel hieronder!






Dit is een lenzenbakje in de vorm van een uil!






Voor maar 2 of 3 euro bij de 'wc keten' 2theloo!
Ik moest tijdens het winkelen best nodig en ging toen naar 2theloo omdat ik weet dat het daar schoon is! Toen ik de winkel uit de liep zag ik het lenzenbakje liggen! De ogen zijn de bakjes en het gebruik is net zo fijn als andere bakjes. Zo durf je het ook nog eens uit je tas te halen als je ergens bent! ;)
Tip: Ook leuk om als kleinigheidje te geven aan een lenzendrager!

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten