Pagina's

donderdag 30 januari 2014

House of Lou Wishlist!

Home

Lieve lezers,


Vandaag laat ik jullie mijn House of Lou wishlist zien!
Nog niet bekend met House of Lou? Dan ga ik jullie nu enthousiast maken want dan kan gewoon niet anders! Benieuwd? lees snel verder....


Wie/wat is House of Lou?:
House of Lou is ontstaan in februari 2013. Een nieuwe, frisse webshop vol met betaalbare sieraden die elke outfit upgraden en voor elke stijl is er wel wat te vinden.
House of Lou is gestart vanuit een passie voor sieraden en alles wat daar mee te maken heeft. De passie voor mooie, betaalbare en soms wat aparte sieraden is al vroeg ontstaan bij de eigenaresse van House of Lou. Op jonge leeftijd stond zij al voor etalages vol met glinsterende sieraden. Later nam zij ook sieraden mee van reizen omdat zij deze sieraden meer kon waarderen dan de sieraden die op dat moment in de winkels lagen. Door deze vraag naar aparte sieraden is uiteindelijk de webshop ontstaan. Een webshop vol betaalbare, aparte en mooie sieraden die naadloos aansluiten bij de trends van het seizoen.

Dit is wat er op hun website staat en daar kan ik niets anders doen dan mij daarbij aansluiten. Het zijn hippe (volgens de laatste trend) en betaalbare sieraden! Ook zijn er acties met andere bloggers zoals anne solveig, coco gold, teddlicious, etc. het leeft onder de bloggers dus!
 
Mijn wishlist:
 
 





1. Is de Tassy tassel bracelet voor 4,95.
Wat ik erg leuk vind is het gevlochten accent hieraan en de kleuren.

2. Blue marble bracelet voor 3,95.

Een gouden armband met een blauwe 'edelsteen' waardoor die toch iets chique's krijgt, love it!

3. Infinity midi & knuckle rings gold voor 4,50.
Deze ringen zijn verdeelt 1 ring is groot genoeg om als een 'gewone' ring gedragen te worden en de ander is een midi, wat wil zeggen dat je deze halverwege een vinger draagt. Je hebt deze uitvoering ook in het zilver.


4. Leaves of glitter earrings voor 4,95.
Ik hou heel erg van deze kleur blauw en de vorm van de stenen en ja, welke vrouw is er nou niet blij met een toutch of glitter....

Wat vinden jullie van House of Lou en van mijn wishlist?

Liefs,

Amber

Bron/foto's/webshop: www.houseoflou.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten