Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Bucket list 2014


Mijn bucket list voor 2014!

Dit jaar ga ik mijn bucket list opstellen en mij er ook echt aan proberen te houden!!
Het zijn leuke en grappige dingen die erop staan! 


Wat is een bucket list?

Een bucket list is een lijst met dingen, die iemand nog gedaan wil hebben voor hij sterft of om binnen en aangestelde tijd te behalen/ervaren.

Mijn bucket list voor 2014:
- 5 km hardlopen binnen 30 min.
- Een weekend met mijn vriend naar Parijs, Barcelona, Madrid of Londen.
- Rivers flows in you van Yiruma kunnen spelen op het keyboard.
- Mijn naaimachine weer oppakken en een eigen kledingstuk maken!
- min. 100 berichten plaatsen op mijn blog.
- Mijn havo diploma halen.
- Toegelaten worden op de ALO (weet nog niet of ik naar A'dam of Zwolle wil).
- Mijn passie voor fotografie weer oppakken!
- Mijn rijbewijs halen.

Missen jullie nog wat op mijn bucket list?

Liefs Amber

6 opmerkingen: