Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Shoplog #1


Lieve lezers,
UITVERKOOP! Daar gaan (bijna) alle vrouwen harten van op hol en (bijna) alle portemonnees worden er weet leger van. Het geeft een goed gevoel om iets goedkoper te kopen dan dat je normaal zou doen! Ook ik hou van uitverkoop en heb dan ook wat dingen in de stad gescoord!

Ik ben geslaagd bij de Six en bij de Kruidvat. Alle producten van de Six waren in de uitverkoop, die van Kruidvat niet.

Six:
Six is een goed en mooi sieraden merk en ben er dan ook goed geslaagd!
Ik heb 5 dingen gekocht:
1. een haarband met een sjaal/doek eroverheen.
2. 1 paar mooie oorbellen (chique)
3. een mooie ring met een zwarte
4. nog een mooie ring maar dan met een roze steen (matcht goed bij de oorbellen)
5. Een grote opvallende armband met slangenprint.
Alle items die ik heb gekocht hebben iets chique's en iets tijdloos!
Voor 5 items, was ik 5 euro kwijt. Alles was namelijk maar 1 euro p.s.!!

 steen.

1.
2.
3.





4.




5.




Kruidvat:
Sommige producten van Kruidvat zijn is de uitverkoop dus ik dacht ik loop even binnen en daar scoorde ik 2 dingen!
1. Deze stappenteller/calorieën-verbruik-meter.
2. Deze eyeliner van essence met 2 verschillende diktes, LOVE IT!
Voor deze 2 producten was ik ook 6 euro kwijt.



1.


2.






 Wat vinden jullie van mijn aankopen? en zijn jullie ook stapelgek op uitverkoop? :)


















8 opmerkingen: