Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Januari 2014




Lieve lezers,
Januari is alweer voorbij! Het is super snel gegaan vind ik. Hoe staat het met jullie voornemens? Al flink mee aan de slag of zoals elk jaar het alweer vergeten? Januari was voor mij best busy met allemaal nieuwe dingen die ik heb meegemaakt!
Data's Januari:
Dit is was ik heb meegemaakt met de data's erbij.
3 - Ik had de huisarts eindelijk zover om een röntgenfoto van mijn rug te laten maken. Zo 3 januari zat ik in het ziekenhuis om dit te doen, binnen 10 minuten was het gebeurd. Gelukkig is er op de foto's niets te zien, dus nu gaan we naar een volgende oplossing zoeken!
4 - Een nieuw bed gekocht bij Ikea van 180 x 200 meter. Hoeft mijn vriend niet meer op een matras naast mijn bed! :)
10 - Een nieuwe desktop gekocht dus nieuwe post plaatsen en maken gaat nu veel sneller, super blij mee!
18 - Ik ging naar de open dag van de ALO (opleiding tot lichamelijke opvoeding docente). Deze opleiding vond plaats op de Hoge school Van Amsterdam (HVA). Ik was onder de indruk van het mooie gebouw maar was niet overgehaald om daar heen te gaan.
20 - Die dag had ik 2 jaar met mijn vriend! Benieuwd naar het artikel? Die vind je hier!
20 t/m 24 - Deze week had ik SE week, dus was die week daarvoor keihard aan het leren! Gelukkig zijn bijna alles cijfers super goed!
24 - Ik ging naar de open dag van de ALO ditmaal in Zwolle naar het Windesheim. Dit is de school die het gaat worden, het is wel het minst mooie gebouw maar de sfeer was er geweldig! Ben nu ook hard aan het trainen voor de selectiedag, spannend!
25 - Mijn vriend heeft na een aantal jaar taekwondo weer opgepakt. De 25ste mocht hij al op voor zijn gele slip, maar hij haalde direct de gele band! TROTS :)
29 - De lay-out van mijn blog veranderd, ik ben er super blij mee!

Dit was in het kort mijn Januari, heerlijke start van 2014!

Foto's Januari:
Happy 2014!





Nieuwe lay-out!




Selfies van Januari ;)


Mijn vriend die aan taekwondo doet!
Jippie mijn vriend installeert mijn nieuwe computer :)
Vissengraad vlecht gemaakt door mijn lieve klasgenootje Laurine <3
Mijn nieuwe bedje!


2 Jaar samen <3
Welcome to the hell.... Se week


Dit was mijn Januari hoe was die van jullie?


2 opmerkingen: