Pagina's

maandag 24 februari 2014

Monday Inspiration


Aan het begin van een nieuwe week en vooral op een maandag heb ik altijd wel behoefte aan inspiratie!
Daarom de volgende collectie voor jullie uit mijn eigen inspiratiemap:




Turquoise/groen heerlijke kleurtje voor de lente!

Rood/Oranje ik krijg nu alweer zin in de zomer en het zonnetje!

Pastel roze en opvallende geel, trend voor aankomende lente!

Denim & blauw, altijd goed! Lekkere basic kleuren voor in je kast!


Mijn favorieten:
Op de eerste foto is mijn favoriet de trui, omdat het nu nog wel fris is buiten maar je door de kleur toch isn de lente stemming bent.
Op de 2e foto vind ik het oranje jasje echt super gaaf! Ik heb gehoord dat oranje maar weinig mensen mooi staat, toch ben ik fan van dit jasje. Het is namelijk ook handig met het lente weer!
Op de 3e foto vind ik wederom ook dit jasje leuk! Mooi subtiel kleurtje en ook hier weer praktisch met het weer.
Op de laatste foto heb ik meerdere favorieten! Ik ben echt een denim & blauw freak hihi. Maar het shirt (met de A ofc!), de minnetonka het jasje hebben mijn voorkeur. Let wel op Denim op Denim kan goed uitpakken maar ook heel slecht en dit geldt hetzelfde met blauw ;)

De foto's komen uit mijn Inspiratiemap dus of de prijzen nog kloppen en of de items er nog zijn weet ik niet!
Hebben jullie wat aan de inspiratie?








Bron: Fashionista magazine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten