Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Review// De beauty tas met hemelse producten!



Ja een beetje gekke naam misschien maar zo is het wel voor mij! Ik was laatst in Amsterdam en liep de ICI Paris XL binnen en zag daar tassen hangen met onbekende inhoud. Zoals jullie misschien al weten ben ik heel nieuwsgierig en kocht voor 11,95 zo een 'mystery bag' !


















What's in the bag:
In de tas zitten 3 heerlijke producten die alle 3 naar Jasmijn ruiken! Sinds een week met ik echt mega fan van Jasmijn, de geur en de smaak vind ik heerlijk. Daarom was dit voor mij een tas die uit de hemel was komen vallen ;)

In de tas zitten 3 producten:

1. Green tea Jasmine bodyscrub - Van Only You 150 ml
De bodyscrub heeft kleine korrels en is volgens mij vermengd met wat olie, wat voor een droge huid perfect is! De scrub ruikt goed naar jasmijn en blijft lang hangen. Achterop staat een fijne gebruiksaanwijzing in het Nederlands.

De scrub is verkrijgbaar bij ICI Paris XL voor 4,95. (ook te bestellen in de webshop)



2. Green tea Jasmine moisturizing body lotion - Van Only You. 75 ml
Deze bodylotion trekt snel in en ruikt ook heerlijk naar Jasmijn. Je hebt maar weinig nodig voor een groot oppervlak, want fijn is want dat gaat de lotion wat langer mee. Een nadeel van de lotion is dat je hem wel blijft voelen en het een beetje vettig is. Ik zou deze lotion wel aanraden maar niet voor mensen met een vette huid. Ik heb een super droge huid dus voor mij is deze perfect!

De lotion is verkrijgbaar bij ICI Paris XL voor 3,50. (ook te bestellen via de webshop)



3. Green tea Jasmine moisturizing shower cream - Van Only You 75 ml
Wauw wat een leuke verpakking! Dat was echt het eerste wat mij opviel. Ik ga wel eens naar mijn vriend en zo een kleine verpakking is dan ideaal. Een tegenvaller vind ik wel dat de ingrediënten niet op de verpakking staan! Het is een normale douchegel met een lekkere Jasmijn geur.

De shower cream is verkrijgbaar bij ICI Paris XL voor 3,50. (ook te bestellen via de webshop)




Conclusie:
De producten hebben een leuke uitstraling die goed bij het Green Tea thema past. De prijzen vind ik goed en ten opzichten van de kwaliteit helemaal. Ik zou deze producten aanraden op de body lotion na. Let op; ik raadt deze alleen af aan mensen met een vettige huid. De geur van de Jasmijn is top en blijft goed hangen. Als je een lekker dagje welness gevoel thuis wilt brengen moet je absoluut producten van de Green Tea lijn aanschaffen, HEERLIJK!
Tip: De tas is van stof en gewoon te gebruiken! Leuk voor een boodschapje of als sporttas! In de tas zitten ook wat testertjes!




Wat vinden jullie van de Green Tea producten?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten