Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Shoplog #3









I <3 ACTION! Het is een heerlijke winkel waar ik uren kan struinen. Ik kom altijd met veel te veel terug. Het is goedkoop, hip en leuk en ben er ook dit keer weer helemaal leuk geslaagd.

1. Reiniging Gel.
Ik heb gehoord dat reinigins gel goed is voor je huid dus ik dacht ik probeer deze! Het is een gel substantie die niet zo dik is. Hij trekt goed in de huid en reinigt zeker goed! Deze topper kosten maar 1.29 en is voor alle huidtypes.


















2. Wattenstaafjeshouder (leuk woord voor galgje hihi).
Ik bewaar mijn wattenstaafjes nu in een waxinelicht houder maar ik vind dit veel chiquer! Deze houder is van kunststof en je kan hem vanaf de bovenkant gemakkelijk bijvullen. Deze houder kosten 0,99 en een echte must voor het opbergen van je make-up spullen!


















3. Een mode boek!
Deze kwam ik per toeval tegen maar wat ben ik daar blij om!
Er staan tips in, geschiedenis, stofjes, must-haves, styling en nog veel meer.
Fashion lovers opgelet! Dit boek heeft mij maar 2,59 gekost dus op naar de action!
Dit was overigens mijn "duurste" aankoop :)









4. Een deluxe manicure en make-up setje.
handig voor op reis of in je tas. Alles bijeen en ook nog eens compact .LIKE!
De kwaliteit is prima en dit setje kost 1.99 en is in verschillende kleuren verkrijgbaar.

 













5. 2 verfspuitenbussen.
Ik heb de kleuren mat zwart en mat wit genomen. Dit is gewoon altijd handig om in huis te hebben. Ik gebruik het vaak om een DIY mee te doen.
Per fles ben je 2.09 kwijt en mijn ervaring is dat je er best een poos mee doet!













6. Humor wenskaarten
Altijd handig om in huis te hebben en voor (bijna) elke leeftijd te gebruiken! De kaarten zijn grappig en incl. enveloppen ook is het een drieluik kaartenset. Voor een set van 8 stuks ben je 0.94 kwijt.

 

7. Diamonds.
Deze leuke glittertjes kan je overal opplakken! Ook deze gebruik ik voor DIY.
260 stuks voor 0.69.



8. Offices & Screen schoonmaakdoekjes.
De hele dag zit je met je vingers op je toetsenbord, telefoon, tablet, etc. Daarom is het wel fijn om deze te reinigen. Vandaar dat ik deze doekjes heb gekocht. Voor 40 stuks betaalde ik 0,69.




Totaal:
1.  Reinigings gel                                           1.29
2. Wattenstaafjeshouder                                0.99
3.  Mode boek                                              2.59
4. Deluxe manicure en make-up setje                1.99
5. 2 verfspuitenbussen (zwart en wit)              2.09 p.s. (4.18 totaal)
6. Humor wenskaarten                                   0,94
7. Diamonds                                                  0.69
8. Offices & Screen schoonmaakdoekjes             0.69
Totaal:                                                        13.36      

Wat vinden jullie van mij aankopen?








2 opmerkingen: