Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Shoplog #2



Heerlijk om het begin van de vakantie te vieren met een heerlijke shop sessie! Ik ben een van de vele vrouwen die daar heel erg gelukkig van wordt!
Benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk dan snel verder!

C&A:
Ik was opzoek naar nieuwe spijkerbroeken want de mijne zitten niet meer goed of zijn versleten...
Mijn vriend slaagt altijd erg goed bij de C&A dus ik dacht; 'Dat kan ik ook!'
Mijn oog viel op een zwarte stoere broek met stoere zakken! Ik was echt meteen verliefd, deze neem ik mee! Toen ik even wat verder keek ging mijn shop hart nog veel sneller kloppen. Mooie jeans voor 10,-! De kwaliteit van de broeken is ook erg goed, ze zijn wel iets dunner dan de 'normale' broeken maar dat geeft niets want echt winter wordt het volgens mij niet meer :)
Zwarte broek: 19,90
Donkere jeans: 9.99
Lichtere jeans: 9.99






























Primark:
Ik was er al een tijdje niet meer geweest en liep en weer even naar binnen! En tja dan ga natuurlijk niet met lege handen weg hihi.
Ik heb heerlijke geurkaarsen gekocht voor in mijn kamer, de geuren; Truffle en Fresh Cotton (lemon) nam ik mee!
Daarnaast heb ik 1 sportbeha en een normale beha gekocht maar die show ik jullie niet ;)
Ook heb ik van die 'helpers' voor in je schoenen mee genomen waardoor je minder last krijgt op bepaalde punten!
De geurkaarsjes kosten: 4.00 en 1.00.
De gel pads voor in schoenen kosten per stuk 1.50 dus totaal 3.00.

 

Kruidvat:
Ik kocht deze 2 tubes dagcrème voor 1,49 p.s. volgens mij! Het essence lakje weet ik niet meer hoeveel die koste maar sowieso onder de 2,-! Over het lakje komt zeker nog een review. Ook kocht ik de essence eyeshadow brush, ook hier weet ik de prijs niet meer van sorry! Essence is een budgetmerk dus de kwast was sowieso onder de 5,-.
















Waar zouden jullie graag een review van willen?













Geen opmerkingen:

Een reactie posten