Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

Liebster award #2

YESSSS, ik ben voor de 2e keer genomineerd voor een Liebster blog award! Super leuk, benieuwd welke vragen mij gesteld zijn?


Liebsteraward:
Deze award is bedoeld om nieuwe en nog vrijwel onbekende bloggers een steuntje in de rug te geven. Eerst ging dat om blogs met minder dan 3000 volgers, maar nu is dat voor de bloggers die minder dan 200 volgers hebben. Het idee: beantwoord 11 vragen van degene die jou heeft getagd en stel 11 vragen aan bloggers die jij het Liebster Award gunt.
Ik ben genomineerd door Anouk van: afashionmuse.blogspot.com

De vragen:
1. de standaard vraag: waarom blog je?
Omdat ik heel erg graag geïnspireerd raak en mijn inspiratie met andere wil delen! Ik hou ook ontzettend veel van schrijven, fashion, beauty en foto's maken dus was mijn uitkomst; een blog beginnen!
2. hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Mijn vriend heeft deze bedacht, ik zocht een leuke naam en wilde vooral een lifestyle blog omdat ik over van alles en nog wat schrijf en toen kwam mijn vriend met deze naam.
3. als je zou moeten kiezen tussen een mooi lichaam of een mooi hoofd, wat zou je dan kiezen? 
Een mooi hoofd, dat is het eerste wat mensen zien en aan een lichaam is makkelijker (en goedkoper :P ) te werken dan aan je hoofd.
4. draag je liever een spijkerbroek of een rokje en waarom? 
Een spijkerbroek omdat ik elke dag fiets, maar ik begin wel steeds meer rokjes te dragen merk ik!
5. wat is jouw favoriete kledingwinkel? 
Zara, H&M en de Primark maar het meeste fan blijf ik van onbekende boetiekjes.
6. waar schrijf je het liefst over op je blog en waarom? 
Mijn blog heb ik omgedoopt tot een lifestyle blog omdat ik schrijf over van alles en nog wat. Mijn interesse gebied is gewoon te groot om me op een deel te concentreren! Ik heb dan ook niet iets waarover ik heeeel graag schrijf.
7. vertel eens drie random facts over jezelf! 
1. Ik ben een 'half bloedje'; Mijn moeder is Nederlands en mijn vader is Belgisch.
2. Niemand ooit in één keer mijn achternaam heeft kunnen spellen, een vreemde dan. (Schaerlaeckens)
3. Ik echt knettergek kan zijn soms (a)
8. wat zijn je hobby's naast bloggen? 
SPORTEN! Ik ben echt gek op sporten. Hardlopen, skeeleren, paardrijden, etc.
9. van wat voor televisie series hou je? 
Ik ben gek van crimes. Zoals de blacklist, The mentalist, etc. Ook vind in de zaterdagavond programma's van RTL altijd erg leuk.
10. hoe ziet jouw vrijdagavond eruit? 
Werken en daarna uitrusten op de bank!
11. hoe ziet jou blog toekomst erover 5 jaar uit denk je / hoop je? 
Ik hoop dat meer mensen mijn blog dan volgen en dat ik alles groter uit kan pakken; eigen site, etc. Ik hoop dat ik mensen kan inspireren en dan ik nog steeds met heel erg veel plezier mijn blog schrijf/beheer.

Ik nomineer:
www.sparklystyle.blogspot.com
http://rosannevandierenn.blogspot.nl/
trendlish.nl
rachelkromdijk.blogspot.com
lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.com
fashion-fever.nl

en mijn 11 vragen aan jullie zijn:

1. Heb je huisdieren? Zo ja wat voor?
2. Wat is je favoriete merk?
3. Wat is je favoriete kleur?
4. Hoe ben je begonnen met bloggen?
5. Heb je een relatie?
6. Wat wil je nog bereiken in de toekomst met je blog?
7. Naar welke fashion week zou jij het liefste heen gaan?
8. Wat is je favoriete plek om te shoppen?
9. Doe je aan sport, zo ja welke en waarom?
10. Wat is je grootste droom?

Wat vinden jullie van de vragen en mijn antwoorden?



 

2 opmerkingen: