Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Ask Amber Anything #1



















YESS de allereerste Ask Amber Anything oftewel AAA!
Jullie hebben mij een aantal vragen ingestuurd dus in deze allereerste AAA behandel ik deze, lezen jullie mee?

1. Wat is het leukste dat je tot nu toe hebt meegemaakt met je blog?
Wat ik erg leuk vond was dat ik in de ICI Paris XL aan het winkelen was en aan de praat raakten met de manager daar. Mijn blog kwam ten sprake en ze rende meteen naar achter en ze drukte in mijn handen allerlei testertjes. Dit vond ik erg leuk en lief!

2. Wat vind je leuk aan bloggen?
Ik vind het super leuk om te schrijven en nog leuker om inspiratie op te doen en daarvan nieuwe posts te maken! Ik hoop dat ik met bloggen mensen kan inspireren net zoals andere bloggers dat bij mij doen.

3. Hoe ga je over 2 jaar bloggen combineren met studie/werk?
Hetzelfde eigenlijk als nu! Ik werk nu bij een drogisterij, heb een vriend, sport veel en zit in mijn examenjaar dus druk zat! Volgend jaar hoop ik de Calo (calo is sportdocente om het even 'krom' te zeggen)  in Zwolle te mogen doen en daar ook weer inspiratie uit te mogen halen voor mijn blog!

4. Wat vind je moeilijk omtrent het bloggen?
Soms vergelijk ik mijzelf teveel met andere. Zo van; 'Jeetje die blogt 2 maanden langer dan ik en heeft 10.000 bezoekers en al 100 followers, wat doe ik dan verkeerd?'. Maar daarna dan denk ik altijd bij mezelf dat ik het leuk vind en dat de rest vanzelf wel komt. Wat ik ook best jammer vind is dat ik weinig reacties krijg want juist dat geeft mij vaak zo een fijn gevoel :)

5. Wat is je kledingstijl?
Dit vind ik een erg moeilijke vraag! De ene keer ben ik 'sporty' dan wil ik weer comfort de volgende keer weer wat klassieks om daarna weer uit mijn comfort zone te stappen. Dus mijn kledingstijl is eigenlijk van alles wat.

6. Wat zou je nog heel graag willen?
Zoveel! hihihi. Ik zou graag naar de Amsterdam Fashion Week een keer willen om events/persdagen van merken. Maar een bloggers meeting lijkt mij ook echt super gaaf!

Dit waren de vragen en mijn antwoorden! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie hieronder vragen willen plaatsen voor de volgende AAA!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten