Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Contest// 3 handcrèmes!

















Het weer is gelukkig niet super koud toch kunnen de meeste handen wel een helpende hand gebruiken tegen uitdroging. Daarom test ik 3 handcrèmes voor jullie vandaag die totaal verschillende zijn!

De crèmes:
1. Gamila secret, 25,95. Hier te koop.
2. Anatomicals 'Help the paw' vitamin rich hand cream, 4,95. Hier te koop.
3. Kruidvat hand en nagelcrème, 2,49. Te koop bij de Kruidvat filialen.














1. - Gamila Secret:
Inhoud: 50 ml.
Prijs: 25,95.
Geur: Sinaasappel, erg sterk!
Verpakking: Beetje saai mag wel wat leuker!
Opname in de huid: Perfect! Snel en niet vettig + zeer effectief.
Voordelen: Perfecte werking, kleine hoeveelheid nodig, sterke geur.
Nadelen: Prijs en de verpakking.
Conclusie: WOW de prijs vind ik voor 50 ml wel echt veel te duur! De verpakking mag ook wat leuker wat mij betreft. Voor de rest; wat is dit een ge-wel-dige handcrème! De opname in de huid is super snel en super goed en totaal niet vettig. Ik heb altijd erg last van droge handen maar deze crème werkt super voor mijn handen. De geur is zeer aanwezig, persoonlijk hou ik daar van maar dat is maar net een kwestie van smaak. Jammer van de prijs maar meiden met een groot budget daar zou ik deze handcrème zeker aanraden.














2. - Anatomicals 'Help the paw' vitamin rich hand cream:
Inhoud: 100 ml.
Prijs: 4,95.
Geur: Klei.
Verpakking: Erg leuk gedaan, aantrekkelijke verpakking.
Opname in de huid: Snel, voelt niet vet maar dat blijft het wel!
Voordelen: Leuke verpakking, goede prijs en een snelle opname in de huid.
Nadelen: Je huid blijft vrij lang vet en de geur is niet fijn!
Conclusie: Wat een leuke verpakking! Hierdoor werd ik zeker aangetrokken om dit product te kopen. De opname in de huid is snel en voelt niet heel vet. Maar als je een poosje wacht voel je wel duidelijk dat de huid vettig blijft, best jammer. De geur is echt vies!














3. - Kruidvat hand- en nagelcrème:
Inhoud: 100 ml
Prijs: 2,49.
Geur: lichte rozige geur.
Verpakking: Goed, maar kan wel leuker.
Opname in de huid: Trekt goed in en vrij vlot.
Voordelen: Goede opname in de huid, geur en de prijs.
Nadelen: De verpakking en als je iets de hard in fles knijpt spuit de substantie er heel snel uit.
Conclusie: Wat een fijn product! De verpakking is best saai maar de geur maakt dat weer goed. Deze geur blijft net zo lang hangen als de Gamila handcrème. Deze substantie was het minst dik van allemaal wat ik zelf fijn vind smeren. Mijn nagelriemen herstellen ook van deze crème!


Substanties:












Eindoordeel:
Op nummer 1 is geëindigd...... *tromgeroffel*
1. KRUIDVAT hand- en nagelcrème.
> Budgetproof en effectief.
> Cijfer: 8,5.

2. Gamila Secret.
> Duur maar wel een geweldig resultaat. Zeker een aanrader voor girls met een ruimer budget.
Cijfer: 7,8.

3. Anatomicals 'Help the paw' vitamin rich hand cream.
> Leuke verpakking maar de geur en de vettige handen daarna zijn wat minder.
> Cijfer: 6.




Wat vonden jullie van mijn allereerste 'contest'?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten