Pagina's

woensdag 5 februari 2014

Mijn top 10 hits van nu

Lieve lezers,
Er zijn de laatste goede nieuwe liedjes gemaakt en daarom hier mijn top 10 voor jullie.

1. Hey Brother - Avicii
Heerlijk nummer voor tijdens het sporten, leren, etc.

2. J'me Tire - Maitre Gims
Ik weet niet wat het is maar Franse (rap) trekt mij aan. Dit vind ik een heerlijk nummer.

3. Timber - Pitbull ft. Kesha
Van dit nummer word ik zo vrolijk, ik kan hier echt niet stil op blijven zitten.

4. Trumpets - Jason Derulo
Een zwak heb ik voor muziek waar saxofoon of trompetten in zijn verwerkt, heerlijk die instrumentale stukjes van de trompet in dit nummer!

5. Flute - New world sound & Thomas Newson
Panfluit muziek maakt mij altijd ontspannen maar samen met House is dit mijn muziektopper van 2014!

6. Wake me up - Avicii
Tja, weer Avicci. Heerlijk swing nummer dit, ook lekker om mee te sporten dit krijg er echt 'spirit' van!

7. Cups - Anna Kendrick
Ook wel bekend als de Cup Song, ik ben niet alleen mega fan van de film pitch perfect ook dit nummer zing (lees; blèren) ik uit volle borst mee. Leuk weetje; Ik kan het trucje met cups ;)

8. Counting stars - Onerepublic
Heerlijk nummer op even bij weg te dromen, als ik dit nummer luister word ik altijd weer positief!

9. Formidable - Stromae
Ik ben al fan van deze man bij zijn eerste nummer! Heerlijk hoe deze man op gaat in zijn muziek, zijn passie hoor je echt terug in zijn goede muziek!

10. Wizard - Martin Garrix & Jay Hardway
Ik vind dit nummer echt top! Het geeft je een echte power boost net als het nummer animals!

Het zijn bijna allemaal wel up-tempo nummers, maar dat weerspiegelt mij wel goed. Ik ben best druk/actief, klets graag, sport graag en ben positief! Het is wel leuk dat ik dit nu opmerk dat de nummers die je kiest je persoonlijkheid weer spiegelen (bij mij in ieder geval wel!).

Wat vinden jullie van de nummers? Zien jullie je eigen persoonlijkheid terug in de nummers die je leuk vindt?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten