Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Tips voor sint/kerst bij de action




Het was voor mij de afgelopen tijd behoorlijk druk, dus sorry voor het een lange tijd niets posten! Sinterklaas en Kerst komt er weer aan en daarom heb ik wat leuke dingen uit de folder van de action eruit gepikt om met jullie te delen!
Benieuwd? lees dan verder!


Tijdens de feestdagen is iedereen gezellig bij elkaar en is thuis het leukste en lekkerste plekje.  Ik vind het dan nog fijner om een heerlijke geur in huis te hebben, daarom is dit een super uitvinden en ook nog eens super goedkoop! Dit hele setje kost maar 3.98!













Tape is ook helemaal HOT en bovendien vind ik het ook nog eens super leuk! Je kan er van alles mee beplakken, bijvoorbeeld je sleutel, foto lijstjes, boeken, prikbord rand, etc. Dit zijn 3 verschillende patronen en het kost maar 0,79, ik zeg doen!













Natuurlijk hoort bij een gezellig avondje een gourmette 'diner'. Wij doen dat altijd en het is super gezellig (binnenkort komen er ook leuke tips voor gourmette) en daarom dit gourmette stel, nou heb je die bij de kijkshop van een 'bekend' merk voor dezelfde prijs vaak, maar omdat het er bijhoort zet ik het toch als tip, voor 18,95 heb je hem al.












Nou staat de boom er natuurlijk al, maar om je huis/kamer toch wat aan te kleden (of die van iemand anders) heb ik hier een paar leuke cadeautjes!

Deze decoratiehanger heb je voor 1,99.










Deze leuke vaas, die je kan vullen met leuke steentjes en/of kerst decoraties voor 2,49.









Deze lieve 'kerstboom houder' die maar 1,99 kost.










En natuurlijk hoort er bij sint/kerst lekkernijen! En natuurlijk doe je dat geheel in stijl in  deze 'kerstboom' voorraad pot die je voor 3,79 al in huis hebt!









En deze bekers vind ik zo leuk! Niet alleen om zelf uit te drinken of op tafel te zetten maar ook als leuk kleinigheidje voor iemand en dan vul ik het met zijn/haar lievelingssnoep, deze kerst mokken kosten 0,79, KOOPJE!















Maar wat is nou een cadeau zonder het leuk in te pakken? Ook daar heeft action leuke 'versiersels voor, hieronder een paar op een rij met prijzen erbij.













Wat vinden jullie van mijn sint/kerst tips? En wat zijn jullie tips?


6 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien. Ik was gister in de action en het was echt super druk! Die cadeaudoosjes zijn trouwens heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Nu moet ik echt nog eens naar de action gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit ik moet eerdaags ook weer langs de action
    heb echt weer wat nodig haha ughum

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen