Pagina's

zaterdag 23 november 2013

Tip: Leuke site voor leuke sint/kerst cadeaus!


STRESS! Cadeau's. cadeau's cadeau's! Voor je vader, moeder, tante, nicht, schoonbroer, achternicht, college, klasgenoot, etc. en je weet maar niet want je wilt geven..
Natuurlijk niet iets standaards als een luchtje of cadeaubon. Ik heb hier de perfecte site die je van deze stress af helpt!


De site die mij enorm heeft geholpen is: PIXZONE! (http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/pixzone//)!
Ik kwam pixzone tegen via Facebook en deed mee aan hun win actie van een muursticker! Helaas heb ik deze niet gewonnen maar ik heb wel een eigen besteld. Pixzone heeft erg leuke win acties  LIKE ze daarom op facebook! (https://nl-nl.facebook.com/pixzone.nl)


Over Pixzone:
Pixzone - Foto en Reclamestudio
Wij zijn een reclame bedrijf met bijna alle soorten reclame in ons pakket, hebben wij het product van uw wensen nog niet in ons pakket dan zullen wij er alles aan doen om ook dit voor u te kunnen verzorgen.
Sinds 2011 beschikken wij over onze eigen groot-formaat printer en hebben wij het drukwerk in eigen beheer. 
Onze producten worden stuk voor stuk door een gediplomeerd grafisch technicus samengesteld en verwerkt.
Wij zullen uw product met de grootste zorg behandelen, omdat wij zelf kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, willen wij ook dat u als klant tevreden zult zijn over onze producten.

Wat verkopen ze zoal?
Je kan (bijna) ALLES later personaliseren, door middel van foto's en persoonlijke teksten. Ze bedrukken;
Foto producten (Mokken, foto op hout, spandoek, tuinposter, canvas, pennenbakje)
Kleding (ook bedrijfskleding)
Muur stickers
Reclame artikelen (reclame borden, gevelvlag, banieren, etc.)
Belettering (auto's en gevels)
Stickers (voor op producten, etc.)
Spandoeken (en ook accessoires hiervoor)
Huisstijl/drukwerk (blueback posters, notitie- en schrijfblokken, memoblokken, visitekaartjes, etc.)
Fotografie (reclame, trouwreportages en studio -> fotoshoot)
Videoproducties (reclamecommercial)

Waarom zo handig voor sint/kerst?
Foto producten (Mokken, foto op hout, spandoek, tuinposter, canvas, pennenbakje)
Kleding (ook bedrijfskleding)
Muur stickers
Deze 3 dingen zijn hartstikke leuk om te personaliseren of gewoon te geven!
Ik zelf heb een muursticker besteld voor mijn ouders en wij hebben het op de spiegel in de gang geplaatst.
Echt goede kwaliteit en voor een kleine prijs!!!

Deze muursticker heet:
Muursticker - home is...
kleur: zwart
Afmeting: 60 x 30
Kosten: 19,90 (dit is incl. verzendkosten (NL) en 21% BTW!)






Overige informatie:
Halmstraat 6
9745 BC, Groningen
050-8200129
KvK nr. 0208818
BTW nr. NL1072.59.989.B01

Algemene voorwaarden:


Ik ben heel erg blij met de muursticker voor mijn ouders en hoop jullie hiermee een bijzondere sint/kerst tip te kunnen geven! Je ziet dit niet vaak en het is super persoonlijk. Ik ga de aankomende maand meer van dit soort tips geven waar je misschien niet zo snel om zou zijn gekomen!

Wat vinden jullie ervan? Leuke ideeën en een fijne site?


Liefs Amber



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en handig artikel is dit!
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je toevallig ook leuke tuinposters?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Zelf ben ik dol op raamstickers, maar ik heb er nooit aan gedacht om er één cadeau te doen

    BeantwoordenVerwijderen