Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Favoriete Liedjes



Je hebt het wel eens, en iedereen kent het ook: een dipje. Een dip van moeheid, stress of iets anders. Natuurlijk heb ik dat ook wel eens en dan helpen de volgende liedjes mij:





1. Feest Dj Ruud - paard hindabuilding mixtape 2013


Heerlijk nummer, lekker gek, lekkere beat heerlijk om even helemaal los om te gaan!
voor het liedje klik hier.

2. Yellow claw - mixtape 5


Ik ben fan van Yellow Claw, heerlijke beats en vooral heerlijk om keihard op te zetten en los te gaan. Het is een mix van hardstyle en house deze mixtape.
Beluisteren? doen dat dan hier.


3. Yellow claw - Last night ever

Ja weer Yellow Claw dit is echt mij favoriet, de beats hierin dreunen heerlijk door. Echt 'kippenvel' muziek!!
Natuurlijk wil jij deze ook horen! doet dat hier.

4. Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix)
Ik ben geen fan van hardcore maar dit nummer is heerlijk voor het sporten of ook om op te springen hihi. Het heeft wel vleugjes hardstyle in zich maar zeker de moeite om af te luisteren. Tip: Je moet hem wel helemaal afluisteren, in het begin kan die tegenvallen!
Nieuwsgierig? Luisteren kan hier.

5. 3js - watermensen


Ook rustige nummers kunnen je uit een dip halen. Ik ben fan van de 3js het zijn fantastische zangers en buiten hun Nederlandstalige nummers kunnen ze ook nog eens fantastisch Engels. Dit nummer laat mij het leven waarderen en het is zeker de moeite waard om goed naar de tekst te luisteren!
Liever een rustig nummer? Beluisteren doe je hier.

6. 3js - bijzonder


Heerlijk nummer, rustig met een vrolijke beat. Ook hier is de tekst pakkend en 'bijzonder' op deze manier word ik kalm en voel ik mij 'bijzonder'.
Ook zo bijzonder? Luister hier.

7. Mr Probz - Waves

Tja, veel hoef ik hier natuurlijk niet over te zeggen. Iedereen kent het en iedereen Loves IT!
And so do I...
Luisteren doe je hier.


Wat zijn jullie favoriete liedjes?
Mis hier echt nog wat aan? Laat het dan weten!
Like ook even onze facebook pagina!

Liefs Amber

5 opmerkingen:

  1. Zien goede nummers
    ik ben gek op Plumb, Birdy, Bastille de laatste tijd!
    Zijn nummers die in The vampire diaries vaak gebruikt worden!

    bedankt voor het volgen ik volg je terug.
    Tenminste ik denk dat je bedoelde
    dat je mij volgde, heb je het nog niet gedaan wil je het dan even doen haha..

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haahha ja dat deed ik al, en ja die nummer zijn ook zo mooi! (en de film is oh-zo leuk!!)

      liefs

      Verwijderen