Pagina's

woensdag 6 november 2013

Een goed en lekker begin!





Een goed en lekker begin van je dag?


Wil je een goede, lekkere, mooie en gezonde start van je dag? Lees dan snel verder want ik laat je een lekker  ontbijtje zien dat ook nog een snel klaar is!





Elke ochtend weer haasten en je vergeet gewoon te ontbijten? Je krijgt het gewoon niet weg of je hebt er gewoon geen zin in! Ik heb dat gelukkig niet maar heel veel mensen om mij heen wel. Ik laat jullie een lekkere, snelle maaltijd zien die goed weg te krijgen is!

Ingrediënten:
1 bakje cranberry's
1 pak yoghurt
1 pak Jus d' Orange
1 zak/pak muesli
1 banaan
Daarnaast heb je natuurlijk een glas, lepel en bakje nodig!



Stap 1:
Je pakt het bakje en vult hem tot 2/3 vol.
Daarna pak je het bakje met cranberry's en pakt daar 2 handjes uit en strooit dit op de yoghurt.





Stap 2:
Je pakt de banaan, schilt deze en snijdt het in dunne plakjes. Als dit klaar is leg je deze plakjes op de cranberry's.





Stap 3:
Je pakt de muesli en strooit hier één handje van over de banaan en de cranberry's.
Vindt je muesli lekker dan strooi je er natuurlijk meer over heen!






Stap 4:
Pak een glas en vul deze lekker met Jus d' Orange.







Een lekkere maaltijd gegarandeerd!
Sommige mensen voegen op het laatst ook nog een lepel honing toe, leuke variatie tip!
Kan jij gemakkelijk eten 'S ochtends? Wat vind je van de maaltijd?

Liefs Amber

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve comment meis, natuurlijk ga ik je volgen want je hebt een hele leuke blog.
    Oehh jammie, ik denk dat ik morgenochtend weet wat ik ga eten haha.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen