Pagina's

donderdag 14 november 2013

Shoplog #1



Shoplog #1

Yesss, mijn allereerste shoplog hihi, enjoy!

Gisteravond waren mijn vriend en ik in de stad om even naar de bieb te gaan en toen liepen we natuurlijk heel even de primark in. Omdat het al half 6 was hebben we maar heel even gekeken en toen hebben ik het volgende gehaald:







Een leuk rokje met Azteken print erop
Dit leuke rokje was spotgoedkoop voor maar €4,50!!

Het volgende item wat ik kocht was een leuke warm beanie.
Vooral het wol en de sneeuwvlokken erop vond ik erg leuk voor aankomend seizoen:
 
 
 
 
 
 
 
 











Deze muts kostte €4.00 precies.

De volgende muts vind ik super gaaf!
Het is een beanie maar met mijn eigen voorletter!
Hoe cool is dat?! ;)
"Mijn" muts was ook nog eens een koopje van €2.00.
Ik denk eigenlijk dat ik er nog een ga halen!
 
 
 
Ik fiets ook erg veel naar school en dan is een lekker warme legging wel heel erg fijn! Natuurlijk komen de koude dagen er weer aan en is dit ook handig voor onder een rokje, jurkje, e.d.
Dit zijn 3 leggings voor maar €4.00.





 



Alles totaal heeft mij €14.50 gekost!

Wat vinden jullie?
Hebben jullie ook laatst iets gekocht?

Liefs Amber

p.s. voor samenwerkingen, vragen, etc. mag je altijd mailen naar:
www.topicoflifestyle@hotmail.com

7 opmerkingen: