Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Liebster Blog Award gewonnen!


Toen ik het hoorde was ik super blij. Die lieve Rosanne  had mij namelijk genomineerd!
Nieuwsgierig? Hieronder leg ik uit wat het is!



 Wat en waarom is de Liebster Blog Award eigenlijk?

Het is voor de mensen die onder de 200 followers zitten en die soms wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken om door te breken als één van de bekendste bloggers van Nederland. Het is de bedoeling dat ik op de 11 vragen reageer die mij zijn gesteld en dat jullie (die genomineerd zijn) reageren op de vragen die ik voor jullie bedacht heb. Als jij genomineerd bent en de vragen hebt beantwoord op jou blog, mag jij weer 11 andere bloggers uitkiezen die deze award mogen ontvangen!
De vragen die mij zijn gesteld:


1. Waarom begonnen jullie met bloggen?
Ik had eerst een blog voor mensen onder de het minimum, maar dat liep niet goed en ik wist ook eigenlijk niet wat is er mee moest. Een vriendin van mij startte een blog en dat was voor mij een startsein, just do it girl dacht ik bij mezelf! Ik wilde over van alles schrijven maar ook voor de mannen wat doen. Daarom post mijn vriend af en toe iets wat ook aan mannen is gerelateerd!

2. Wat is jou ochtendritueel?
Mijn ochtendritueel is elke dag hetzelfde en ik moet er bij zeggen dat ik een echt ochtend mens ben en dat ik mij daar gezegend bij voel (a)!
Ik wordt standaard 10 min voor mijn wekker wakker (half 7 is dat dus), daarna pak ik mijn telefoon en check ik FB, Instagram, Bloglovin, Topicoflifestyle en zeg ik mijn lieve vriend een hele goedemorgen. Ik loop naar de badkamer gooi een plens water in mijn gezicht en doe mijn lezen in. Daarna reinig ik mijn gezicht en doe ik mijn Ochtend crème op. Deze moet intrekken en in de tussen tijd pak ik mijn spullen voor school en doe ik mijn kleding aan. Ik doe daarna mijn make-up, loop naar beneden en geef mijn hond te eten. Ik pak/smeer mijn eten voor school en maak daarna een gezond ontbijt (ik ben een fanatieke ontbijter!) daarna (10 over half 8) zit op de fiets naar school!


3. Wat is jou favoriete make-up merk?
Oeiiii, erg lastige vraag. Ik heb niet echt een favoriet make-up merk. Ik heb wel extreem last van wallen omdat mijn huid nou eenmaal zo dun is rondom mijn ogen en ik heb van alles geprobeerd! Het enige wat voor mij werkt is het concealer palette medium van Superlooks en daarvan wil ik echt NOOIT meer een ander!

4. Wat is jou favoriete seizoen en waarom?
Heel gek maar dat is echt de winter, al vind ik de kleding in de zomer wel beter te combineren. Maar ik ben een fanatiek sporter en I LOVE wintersport. Ik kan eigenlijk niet zonder ik zou mijn zomervakantie opgeven voor wintersport. Ik vind de winter ook altijd iets knus hebben en natuurlijke de feestdagen waarmee je je omringd met familie en vrienden.


5. Zonder welk make-up item kan je echt never nooit?
Dat had ik net al in vraag 3 verklapt. Ik heb altijd last van wallen al ga ik om 8 uur naar bed en sta ik om 10 uur op, ik heb ALTIJD wallen. Ik ontdekten het concealer palette medium van het merk Superlooks en daarmee zijn mijn wallen (zo goed als) verdwenenen.


6. Wat is je leukste hobby en waarom?
Bloggen natuurlijk! Dat is wel erg cliché hihi. Ik vind het schrijven ontzettend leuk en wil graag andere inspireren. Naast bloggen ben ik ook gek op fotograferen. 


7. Wat is jou toppunt van 2013 en waarom?

Ook weer zo een lastige vraag. Het toppunt was toch wel dit blog starten. Ik kan hier lekker mijn ei kwijt, mijn passie delen met andere en alles waar ik van hou delen en memoriseren.

8. Wat zijn jou voornemens voor het nieuwe jaar?
Ik heb voor aankomend jaar 4 voornemens:
1. Meer sporten.
2. Meer posten.
3. Meer met vrienden afspreken.
4. Meer wensen/ dromen na leven.

Met de laatste bedoel ik dat ik meer ga doen wat ik graag wil en mij minder laat beperken daarin. Het is een lastig jaar want ik moet een keuze maken voor mijn vervolgopleiding en ik wil graag bij de recherche en ik ga er alles aan doen om dit voor mekaar te krijgen!


9. Wat doe jij op school als je je verveeld?

Bloggen, kleding kijken, FB checken, Bloglovin checken of gewoon lekker praten met vriendinnen.

10. Hoe ziet jou ideale man eruit? 

Zoals mijn vriend ;) Hihi hij is lief, zorgzaam en maakt me blij. Is groter dan ik, al is dat niet zo moeilijk met mijn 1.64m, en heeft prachtige ogen! Oh en hij is ook ouder dan dat ik ben!

11. Noem 1 ding waar je echt niet zonder kan.
Mijn allerliefste vriend! Niets kan mij zo blij maken, opbeuren, troosten, voor lul zetten ;), kietelen en zoveel liefde geven als hij! Dat kan geen telefoon, knuffel, blog of wat dan ook!


Ik nomineer:

xstepaniee.blogspot.com
donotfearyoufear.blogspot.com
themakeuphotspot.blogspot.com
styleliner.nl
rachelkromdijk.blogspot.nl
inspiiredbylife.blogspot.nlsparklystyle.blogspot.com
http://leopard-addict.blogspot.nl/
http://catsanddresses.blogspot.nl/
http://maisonmies.blogspot.nl/
beautyenfashion.com

Ik heb deze meiden genomineerd omdat ze mij inspireren en vaak leuk/lief reageren op mijn posts! Hierdoor krijg ik nog meer inspiratie en frisse moed/drang om snel iets nieuws te schrijven en te posten!

Mijn vragen aan jullie:
1. Wat is je grootste droom?
2. Naar welk land zou je nog graag willen gaan en waarom?
3. Heb je hobby's zo ja welke?
4. Welk beroep wil je uitoefenen?
5. Als jij voor een dag mocht bepalen dat er een "speciale dag" zou zijn wat voor dag zou jij dan willen organiseren en waarom?
6. Wat je favoriete kledingstuk?
7. Met welk product ga jij echt niet de deur uit?
8. Wat zit er altijd in jou tas?
9. Wie inspireert jou en waarom?
10. Wat is je favoriete luchtje en waarom?

Ik vond dit super leuk om te doen en was ook verrast dat ik genomineerd was (en dus gewonnen hihi). Ik zou het leuk vinden te horen als je mijn vragen hebt beantwoordt dus geef me dan even een berichtje! Wat vinden jullie van de vragen en mijn antwoorden?

Liefs Amber



 


5 opmerkingen:

  1. Wat heb je die vragen leuk ingevuld meis, je hebt het verdiend hoor!
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, dit is dus die award waar je het over had, haha!
    Leuk hoor!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat super leuk om je vragen te lezen!! :) En super lief dat je mij genomineerd hebt, heel erg bedankt!! :) Ik ga er binnenkort een post over maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje en jij inspireert mij gewoon! Ik vond het erg leuk om je vragen te lezen! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen