Pagina's

maandag 11 november 2013

Vipbox November


Vipbox november

Vandaag was het dan zover, ein-de-lijk was hij binnen mijn allereerste VipBox! Dit is een 'box' gevuld met make-up artikelen van bekende en (nog) onbekende merken ---> meer weten? Klik dan hier.
Lees verder om erachter te komen wat er allemaal voor leuks in zat!



Mijn allereerste VipBox is ook een hele speciale het is een box gevuld met allerlei spullen va het merk: anatomicals. Dit is een merk die echt speciafiek kijkt van wat de huis nou eenmaal nodig moet hebben en wat wij willen 'verbergen'. Hieronder de producten met een mini-review!


Stick it where the sun does shine

Dit is een lippen balsem met bijenwas en olie (gezonde) voor een fijne en zachte lippen.
Hij ruikt niet ergens naar maar het doet wondere voor mijn droge lippen!



Help the paw

Dit is een handel crème die rijk is aan vitamine. Het is een samenstelling van cacao boter en natuurlijke oliën. Mijn handen zijn in de winter altijd uitgedroogd en vooral na het fietsen of het paardrijden. Net na het paardrijden toen mij handen rood waren en uitgedroogd heb ik het opgesmeerd en het werkt perfect. het trekt snel in en na 2 uur heb je nog steeds super zachte handen!

 Please, please, please, oh please go to bed with us

Dit is een slaapmasker die ervoor zorgt dat je genoeg slaapt krijgt, nou denk ik niet deze te gebruiken omdat ik altijd prima slaap.


 
Cruisin' for a snoozin'

Dit is een lavendel balsem die je op je borst of voorhoofd smeert en wat je slaap bevorderd.
Of het werkt weet ik niet, naar mijn idee niet maar ik ga deze aan een vriendin van mij geven die veel slapeloosheid heeft en als ik iets van haar weten laat ik het jullie ook weten!

(v.l.n.r.)Look, you've got chocolat all over the face
Is een anti-stress gezichtsmasker en het is een mix van cacao boter en zee boter.
That's when I fell for the leader of the (hair) pack

Dit is een haarmasker tegen pluizig haar. Het is gemaakt van natuurlijke oliën die goed voor je haar zijn en het zijn natuurlijke glans terug geeft.
Grease is not the word
Dit is een gezichtsmasker die je een stralende huid geeft ook deze is gemaakt van natuurlijke oliën.
Farewell the scarlett pimplehell
Dit gezichtsmaker reinigt je huid en poriën om zo puistje uit te drogen en irritaties te voorkomen. Het is gemaakt van natuurlijke oliën en mineralen die je huid lekker reinigen en weer een boost geven.



Zap! Zap! Zap! gets that chap
Dit is een 'stick' waarmee je puistje of andere oneffenheden aanstipt. Deze formule doodt de bacteriën en droogt het plekje uit. Je hebt hier zowel een dag- als nachtformule.



 

Sud the lot of you

Dit is mijn favoriet! Het is wake-up gel en het werkt super verfrissend! Oké het was dan toen net geen ochtend maar een oppepper kon ik wel gebruiken in mijn gezicht. Buiten dat het je gezicht 'wakker' maakt reinigt het ook nog eens, i love it!



Ik ben super blij met mijn eerste vipbox!
Wat vind jij? van welke maskers wil je een review?

We hebben nu ook een Facebook pagina die jij natuurlijk wel even liked voor ons!
like nu!

Liefs Amber

4 opmerkingen:

  1. ik vind echt alles stuk voor stuk leuk! anatomicals is zo'n leuk merk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super bedankt! Ik kende het zelf niet maar ben nu echt wel fan!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dingen! De verpakkingen zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen