Pagina's

zondag 17 november 2013

Kerst bekers












Een leuk kleinigheidje voor kerst of tijdens een surprise (ja sommige mensen doen dat met kerst) of gewoon om iemand te verrassen dan zijn deze "kerst bekers" echt een uitkomst!


Mijn vriend en ik moesten lampjes halen en toen liepen we de kwantum in en natuurlijk moest ik even bij de kerst afdeling stoppen, buiten dat ik alweer mijn handen vol had (en het daarna weer terug moest leggen, omdat wel al zoveel kerst spullen hebben) kwam ik deze bekers tegen.
Het zijn bekers gevuld met chocolaatjes.
De bekers hebben aan de zijkant een lepel die je op kan bergen en de bekers zijn vol "getekend" met christmas stuff!
Ik kon ze niet lagen liggen en ik gaf er mezelf en mijn vriend alvast, één cadeau.
Toen keek in naar de prijs en werd ik nog blijer deze bekers kosten maar €3.00!
Dus weet jij geen leuk kleinigheidje of wil je een heerlijke 'christmas beker' om tijdens een leuk tijdschrift of film warme chocolade melk te drinken dan raad ik ze echt aan!

Heb jij al een hebbedingetje gevonden voor kerst? Laat het weten!

Liefs

p.s. de chocola erin is ook echt yummie!












8 opmerkingen:

  1. Deze bekers zijn zo leuk!! :) Wat hou ik toch van de kerst! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hea, al die kerstspullen en kerst verlichting,etc! x

      Verwijderen
  2. Hee meis,
    ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Kijk snel verder op mijn blog voor meer informatie.
    liefs!
    rosannevandierenn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het echt super lief! ben nu bezig om erover te schrijven! x

      Verwijderen
  3. Leuk in dat kerstthema! Ik wou dat het al zover was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoiets vind ik ook altijd leuk om te krijgen, mmhh ik heb alweer zoveel zin in de kerst gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen