Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Designer Outfit Basic nude/lief



Designer outfit Basic nude/lief onder de 100 euro!

Je kent het wel als je door de modebladen aan het bladeren bent, allerlei leuke kleding maar way boven je budget lees dan verder en zie een look á like designer outfit basic nude/lief , voor onder de 100 euro.



 
Zoals jullie gisteren al hebben kunnen lezen ben in geïnspireerd geraakt door de stijlbijbel van Elle!
Deze staat bomvol met inspiratie maar ver boven mijn budget, en die van vele, dus ik dacht hier moet ik iets op verzinnen!
Ik heb alvast 2 stijlen uitgekozen; Punk en Basic nude/lief.
In het boek staan deze op blz. 47 en 52 en heten ze Gewapend Beton en Roomsaus.
Ik ben druk bezig geweest om deze outfit zo goed mogelijk te creëren maar dan voor een betaalbare prijs het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat!
Gister heb ik mijn budget designer outfit punk laten zien en vandaag krijgen jullie:
Basic nude/lief!
De naam was lastig te kiezen maar het zijn basic kledingstukken met nude kleuren en door die kleuren heeft het een 'lief' effect dus vandaar de naam.

Basic nude/lief:
Hier eerst de foto's uit het boek, sorry voor de slechte kwaliteit!
 

   
   De trui is van Filipa K en kost 140 euro.

Deze leren instappers zijn van Marc Cain en kosten 229 euro.

Deze wollen rok is van Edith&Ella en kost 229 euro.*

Deze set van 3 ringen is van Wouters&Hendrix en kosten samen 312,50 euro.

 
Deze wollen Jas is van de Primark en kost maar 40 euro.
Ik heb ervoor gekozen om toch een andere jas te zoeken maar deze past er beter in dan de jas die ik heb gevonden!
Ik vond het erg moeilijk van deze outfit een look á like te vinden en dit was het beste resultaat, zelf ben ik er niet zo tevreden over maar dit is uiteindelijk wel wat het geworden is!


In totaal kost deze designer outfit: 950,50 euro.
* In het boek stond nog een simpele kokerrok dus ik heb een combinatie van beide gezocht.
 

 
De jas is van C&A en kost 44,93 euro (via wehkamp!).
De instappers/loafers zijn ook van C&A en kosten maar 10 euro (via wehkamp).
De trui is via Kiabi en kost 9,99 euro, je hebt deze ook in 2 andere kleuren.
De roze jeans kokerrok is van de Only en kost 29,95 euro (via otto).*
De set van 3 ringen is van H&M en kost 4,95 euro.

* In het boek stond nog een simpele kokerrok dus ik heb een combinatie van beide gezocht.

Totaal kost deze look á like outfit: 99,82 euro.
Als je deze outfit neemt met de Jas van de primark kost deze outfit: 94,89 euro.

Alle producten van de outfits zijn excl. verzendkosten, let op: sommige webshops rekenen geen verzendkosten deze producten zijn dus dan wel al incl. verzendkosten.

Binnenkort komen weer 2 stijlen online en ik verklap alvast welke stijlen dat worden....Country en Marine chique!
 
Wat vinden jullie van deze outfit? Is deze beter gelukt dan de Punk?

Voor vragen, opmerkingen, samenwerkingen, etc. mag je altijd mailen naar:


Liefs, Amber
 



Bronnen: Filipa K, Edith&Ellen, Marc Cain, Wouter&Hendrix, Elle, Elle Stijlbijbel, Google, Beslist.nl, Otto.nl, Wehkamp, Only, C&A, H&M, Kiabi.














 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten