Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Designer outfit Punk

 

Designer outfit punk onder de 100 euro!

Je kent het wel als je door de modebladen aan het bladeren bent, allerlei leuke kleding maar way boven je budget lees dan verder en zie een look á like designer outfit punk, voor onder de 100 euro!



 
Een vriendin van mij Vera (heeft ook een blog: sparklystyle.blogspot.com) had de stijlbijbel van Elle gekocht en ik was meteen verliefd! Uit school ben ik meteen erin gaan bladeren en het staat bomvol met inspiratie! Maar ook hier zat het ver boven mijn budget dus ik dacht hier moet ik iets op verzinnen!
Ik heb alvast 2 stijlen uitgekozen; Punk en Basic nude/lief.
In het boek staan deze op blz. 47 en 52 en heten ze Gewapend Beton en RoomsausIk ben druk bezig geweest om deze outfit zo goed mogelijk te creëren maar dan voor een betaalbare prijs het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat!
Vandaag begin ik met punk en morgen krijgen jullie Basic nude/lief!

Punk:
Hier eerst de foto's uit het boek, sorry voor de slechte kwaliteit!
 

Dit zijn kisten van Dr. Martens voor 114,95 euro.

     
Dit is een shortje met geruite zakken van ASOS voor 37 euro.

 Dit is een leren bikerjack van Acne Studios voor 2200 euro.
Deze sweater is van Diesel en kost 110 euro.

Deze design outfit kost bij elkaar: 2461,95 euro!


Hieronder heb ik mijn look á like outfit!

 

 
Het klopt niet helemaal maar wel ongeveer!
Het MC jack van imitatieleer is van de H&M en kost nu 30 euro.
Het broekje is van de C&A en kost 19,90 euro.
De trui is van mango (wel via Wehkamp gevonden) en kost 19,99.
Deze schoenen zijn super gaaf, ik overweeg zelfs om ze te kopen zo verliefd ben ik erop!
Ze zijn van Kiabi en kosten.... 28,94!! Dat is echt super goedkoop!

Deze hele outfit heb je voor.... 98,83 euro.


Alle producten van de outfits zijn excl. verzendkosten, let op: sommige webshops rekenen geen verzendkosten deze producten zijn dus dan wel al incl. verzendkosten.


Wat vinden jullie van de outfit? En vooral wat vinden jullie van de schoenen?

Morgen laat ik de Basic Lief outfit zien waar nude kleuren wel de basis zijn!

Love, like and share us!

Liefs Amber

 

bron: wehkamp, mango, kiabi, beslist, elle stijlbijbel, google, c&a, H&M, Diesel, Acne studios, ASOS, DR. Martens.



2 opmerkingen: