Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

Bucketlist 2014 | Deel 2/9: GRADUATED!




Even een update van mijn bucketlist van 2014!
Een leuke update! :)
In dit artikel kon je lezen dat een van mijn doelen niet behaald is. Maar deze gelukkig wel!
Hierbij de 2e update voor jullie! In het begin van dit jaar stelde ik een bucketlist vast.
Benieuwd? Hier kan je het terug lezen!
Het doel wat ik heb behaald is; dat ik mijn havo diploma heb gehaald!! Yeahhhhhh!
Ik kan mezelf nu officieel een student noemen.
Ik ben gelukkig geslaagd met alleen maar voldoendes, ik ben er behoorlijk trots op

omdat ik er zo super hard aan heb gewerkt om goed te slagen.
Ik had met de uitreiking een simpel zwart jurkje aan en zwarte pumps, simple but classy!

















Zijn jullie ergens heel trots op?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten