Pagina's

zondag 20 juli 2014

MY PHOTO'S | #1


Lieve lezers,
Fotograferen vind ik erg leuk om te doen. Dus ik heb een nieuwe rubriek bedacht, my photo's, waar ik foto's aan jullie laat zien die ik zelf heb gemaakt of door een ander van mij zijn gemaakt!
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden :)

Een tijdje geleden wilde ik wat foto's schieten in het bos van mijn vriend, hieronder het resultaat!









En de overige foto's die toen geschoten zijn!




 Dit waren de foto's! Ik heb geen enkele foto bewerkt, door middel van te spelen met licht inval creĆ«er je de leukste en mooiste foto's.

Welke foto vinden jullie het mooiste?



Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved
Photo's all by me 
© Inc. all rights reserved

Geen opmerkingen:

Een reactie posten