Pagina's

maandag 21 juli 2014

ZOMER '14 | Bikini's onder de 20 euro




Lieve lezers,
We zitten heerlijk in het midden van de zomer.
Zomer = Bikini dus voor wie er nog een moet/wil scoren heb ik goed nieuws.

Veel winkels hebben Sale en daarom heb ik 4 bikini's voor jullie samengesteld onder de 20 euro.
De eerste 3 komen van de hunkemöller en de laatste van de H&M.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk variatie erin te brengen zodat voor elk type figuur en borsten er een bikini tussen zit.



1. Aqua blue bikini
Deze bikini komt van de hunkemöller.
Top: 5,00
Broekje: 9,00
Het totaal van deze bikini komt uit op 14,00 euro.

2. Chefron dark pink bikini
Ook deze bikini komt van de hunkemöller.
Top: 12,50
Broekje: 7,00
In het geheel kost deze bikini 19,50 euro.

3. Garden white bikini
Ook nummer drie is afkomstig van de hunkemöller.
Top: 5,00
Broekje: 8,00
De bikini kost in totaal 13,00 euro.

4.Padded bikini donkerblauw
Top: 8,00
Broekje: 4,00
Deze laatste bikini kost in totaal 12,00 euro!

Deze bikini zijn allemaal in de sale dus niet alle maten zijn denk ik meer beschikbaar dus wees er snel bij want op = op!

Wat is jou favoriete bikini?







Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved
Photo's all by me 
© Inc. all rights reserved

Geen opmerkingen:

Een reactie posten