Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

De leukste veilingen van nu op vakantieveilingen.nl


Lieve lezers,
Het is (voor de meeste) VAKANTIE!
Natuurlijk wil je met je vrienden van alles doen maar helaas heb je vaak niet genoeg geld om alles te doen.
Daarvoor heb ik een tip! Via vakantieveilingen.nl kan je bieden op leuke uitjes, tripjes, behandelingen, etc. waardoor de prijs veel lager ligt dan de originele en je zo dus meer kan doen!
Hieronder zet ik een paar leuke veilingen onder elkaar!

Ik ga de veilingen ook een cijfer geven!
Dagje weg:

  • 2 kaartjes voor Walibi holland in het hoogseizoen t.w.v. 67 euroWalibi is een super leuk park voor echte adrenaline kicks. Het ligt centraal in Nederland (biddinghuizen, flevoland). In de zomer zijn er ook diverse optredens en is het park nog langer open, gegarandeerd fun!Cijfer: 8/10
    Let op: In de vakantieperiode is het wel extreem druk.
  • 2 kaarten voor Dutch valley
    Dutch Valley is een mega groot festival/muziekfeest met 9 podia's en wel 90 optredens. Genoeg keus dus! De locatie is Velsen Valley, Spaarnwoude en het zijn 2 kaarten t.wv. 98 euro. Aanvang van 13.00 tot 23.00 en de datum is 9 Augustus. Artiesten die er o.a. zijn; FeestdjRuud, Di-rect, Mr. Polska, Kraantje pappie, Glennis Grace en nog veel meer!
    Cijfer: 10/10 DIT MAG JE NIET MISSEN!
    Let op: Voor kinderen onder de 12 jaar is er begeleiding van een volwassene nodig.
  • IJskarten op het circuit van Skîdome Rucpen
    Karten is op zich al super leuk maar op ijs worden jou skills helemaal getest! Hou jij de wagen in balans of scheur je bocht uit? Bij deze veilingen gaat het om 2 kaartjes en is het twv. 39 euro. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar volgens mij heb je gegarandeerd fun! Misschien kan je daarna meteen even skiën of snowboarden als je er nu toch bent.
    Cijfer: 7/10
    Let op: Het is op echt ijs en dat is koud, kleed je dus warm aan. En deelnemers dienen min. 1.40 m te zijn.
  • 4 kaartjes voor Amsterdam Dungeon
    Je duikt terug in 500 jaar geschiedenis gruwel van Nederland. De geschiedenis word zo wel erg griezelig.. Ik heb veel filmpjes gezien en zelf zou ik er nog heel graag heen willen! Het zijn 4 kaartjes en het is in Amsterdam dus ik zou zeggen plak er nog een dagje Amsterdam aan vast.
    Cijfer: 8/10
    Let op: Onder de 12 begeleiding van een volwassene.
Beauty:
  • Met zijn 2-en naar badkleding dag bij Thermen Lucaya
    Vakantie is ontspannen en waar kan dat beter dan bij een sauna complex met zoveel meer! Heerlijk tot rust komen en er zijn diverse opties bij te boeken zoals een massage.
    Misschien willen jullie wel graag naar een sauna maar niet naakt? Dan is badkleding dag perfect voor jullie!
    Cijfer: 7/10
    Let op: Veiling is alleen geldig op badkleding dag.
  • The original Dr. Fish experience: Ontspanning en Gezelligheid
    Met zijn 2e-en visjes aan je handen en voeten laten knabbelen (t.w.v. 59,90) en raar idee?, welnee! Ik heb het zelf als 3x gedaan en ben er HE-LE-MAAL weg van. Je gaat weg met super zachte handen en voeten en de producten die ze daar verkopen zijn zeker een aanrader (wel wat prijzig). Wat ik erg leuk vind is dat je daarna onder genot van een drankje en een hapje kan nagenieten/napraten. Wel zo gezellig!
    Cijfer: 10/10
    Let op: Alleen geldig op de locaties; Amsterdam, Emst, Hierden en Tilburg. In Amsterdam geldt een toeslag van 4,95 per waardebon.
  • Visagie workshop met gratis make-up bij Superlooks (RTL 4)
    Deze workshop kan ik zeker aanbevelen! Ik heb dit voor Moederdag een keer cadeau gegeven en toen zijn mijn moeder en ik samen geweest en het is super leerzaam en gezellig. Ik betaalde toen 25 euro en de waarde van de workshop is 198 euro! De visagisten zijn vriendelijk en leggen duidelijk uit. Tip: Koop zeker het concealer pallet het is prijzig maar ik doe er nu al zeker een halfjaar mee en gebruik het dagelijks!
    Cijfer: 9/10
    Let op: Vanaf 18 jaar (soms ook voor jonger ligt aan de veiling maar altijd 16+)
  • Make-over voor 2 personen in Noord-Holland
    Wil je eens een keer wat anders, maar durf je niet zo goed alleen? Dat is de veiling een uitkomst. Zelf wil ik dit al een tijdje doen maar is het er nog niet van gekomen. Het is voor 2 personen en je krijgt advies, styling tips, fotoshoot, kleurenanalyse, etc. (t.w.v. 149 euro.)
    Cijfer: 8/10
    Let op: Vanaf 16 jaar.
Alle veilingen kan je terug vinden op www.vakantieveilingen.nl!
Daar staan nog meer veilingen en per veiling alle voorwaarden.
Welke veiling lijkt jullie het leukste?







foto: Isendoorn.nl

Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved

Geen opmerkingen:

Een reactie posten