Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

DOELEN | Juli 2014
















Lieve lezers,

Voor Juli heb ik weer een paar doelen voor mijzelf gesteld.
Ik ga hard mijn best doen deze 5 doelen te bereiken.
Benieuwd welke doelen ik allemaal heb gesteld? Lees dan snel verder :)



1. Bloggers meeting organiseren.
Ik zou dolgraag andere bloggers willen leren kennen! Om tips & trucs uit te wisselen, te praten over hun ervaringen en het meest om natuurlijk nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde passie! Helaas heb ik dit vorige maand niet kunnen realiseren, dus wie weet wil iemand met mij samenwerken hierin? Lijkt dit jou ook leuk? Stuur dan even een berichtje naar topicoflifestyle@hotmail.com of laat een berichtje achter zodat we contact kunnen opnemen! 


2. Een dagje naar een (voor mij nog) onbekende stad gaan.
Gewoon een dagkaart halen en een heerlijk dagje shoppen en rondneuzen in een voor mij nog onbekende stad! Heerlijk, heb er nu al zin in.
Weten jullie nog leuke steden?

3. Naar pedicure gaan.
Heel veel mensen hoor ik hierover en zelf heb ik het nog nooit gedaan, maar deze maand ga ik er (hopelijk) ook aan geloven.
Amber neemt een pedicure, hopelijk zijn mijn voetjes en handen dan weer zomer proof!

4.Minimaal 2 keer deze maand gekookt hebben.
Koken vind ik heerlijk om te doen! Ik maak er alleen nooit tijd voor. Daarom was het vorige maand ook mislukt (hier lees je waarom).
Maar deze maand gaat hopelijk verandering in komen!
Hebben jullie nog lekkere recepten?


5. Naar een kringloop winkel gaan.
Dit lijkt misschien een gek en simpel doel, maar dit wil ik al lang doen (zo'n 4 maanden roep ik elke weekend dat ik ga). Dus als ik het als doel instel dan lukt het hopelijk vast!
Weten jullie leuke kringloop winkels/markten?

Dit waren mijn doelen voor Juli hopelijk lukken deze wel beter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten