Pagina's

woensdag 30 juli 2014

DOELEN | Juli 2014 gehaald?



Lieve lezers,
Voor Juli had ik een paar doelen voor mijzelf stellen!
Ik heb hard mijn best doen deze 5 doelen te behalen!
Benieuwd of het is gelukt?welke doelen ik allemaal heb gesteld? Lees dan snel verder :)

1. Een bloggersmeeting organiseren.
Net als vorige maand is het ook deze maand niet gelukt. Mijn netwerk is helaas hiervoor nog niet groot genoeg...
Ik had wel wat andere bloggers benaderd om de handen in een te slaan maar daar ik tot nu toe nog niets zoveel uitgekomen. Ik stel dit doel voorlopig nog even uit!


2. Een dagje naar een (voor mij) nog onbekende stad gaan.
Jaaa dit doel heb ik behaald! Ik ben samen met mijn vriend naar Utrecht geweest. Wat een mooie stad om te zien maar vooral een geweldig shop stad! Het eerste deel van de dag was rotweer en waren we dus te vinden in het grote overdekte gedeelte en daarna zijn we langs de grachten gaan winkelen. 'S avonds hebben we bij een grill restaurant gegeten beneden aan de gracht. Beneden aan de gracht zitten heel veel restaurantjes en het is echt super gezellig.

3. Naar pedicure gaan.
Dit is helaas niet gelukt wegens tijd. Ik had bijna een afspraak staan totdat er weer eens wat tussen kwam.
Helaas pindakaas maar dit is wel iets wat ik nog graag wil!

4. Minimaal 2x deze maand gekookt hebben.
Vorige maand was dit niet gelukt maar deze maand wel! Ik heb precies 2x gekookt (alsnog weinig) maar wel weer heel leuk. Hieronder de maaltijden:











5. Naar een kringloop winkel gaan.
Ik ben naar 1 kringloop winkel geweest en dat viel tegen. Het stonk er was, het was er bloedheet, alles was nog best prijzig en het was heel massaal. Ik ga opzoek naar een wat authentiekere kringloop binnenkort om wel met iets leuks thuis te komen! :)

Ik ben dit keer drukker met mijn doelen bezig geweest dan in de maand Juni. Ik heb dit keer dan ook 3/5 doelen behaald WOEHOOE!







Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved
Photo's all by me 
© Inc. all rights reserved

Geen opmerkingen:

Een reactie posten