Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

DOELEN | Juni 2014 Gehaald?












Lieve lezers,
Voor Juni had ik een paar doelen voor mijzelf stellen!
Ik heb hard mijn best doen deze 5 doelen te behalen!
Benieuwd of het is gelukt?welke doelen ik allemaal heb gesteld? Lees dan snel verder :)

Hier kan je zien waarom ik deze doelen wilde halen en hieronder lees je of dat ook gelukt is!

1. Minimaal 3 keer deze maand gekookt hebben.
Tja deze was ik eigenlijk volledig vergeten :$
Dus helaas deze is niet gelukt :(

2. Minimaal 20 nieuwe posts online zetten.
Ik heb veel deze vakantie gewerkt, slecht excuus :P Maar ook deze is helaas niet gelukt ik heb maar 9 artikelen online gezet. Echt veels te weinig!

3. Beginnen met rijlessen.
Ja dit is wel gelukt!!! Ik heb een proefles genomen en ben nu aan het onderhandelen over de prijs, dus hier ben ik zeker mee bezig!

4. Bloggers meeting organiseren.
Ik zou dolgraag andere bloggers willen leren kennen! Maar door drukte en te weinig contacten is dit mislukt. Ik zou dit heeeeeeel graag willen dus dit doel schuif ik op naar de volgende maand!

5. Een filmpje uploaden.
Ik wilde heel graag een filmpjes maken en uploaden en dit is gelukt! Deze maand heb ik 3 video's geĆ¼pload YEAHHH

Dit waren mijn doelen, ik heb 2/5 gehaald. Ik vind dit zelf wel teleurstellend maar deze maand beginnen we met nieuwe doelen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten