Pagina's

maandag 28 juli 2014

UPDATE | Rijden, klussen & werk


Lieve lezers,
Dit keer een persoonlijke update weer eens voor jullie.
De afgelopen tijd heel veel meegemaakt en die wil ik graag met jullie delen dus lees mee!

Rijden:
Ik ben begonnen met rijlessen!!! Helaas zat hier wel een naar staartje aan..
Ik ben begonnen bij een rijschool die een goed pakket had, duidelijke site en professioneel overkwam.
Ik dacht TOP, helaas bleek dat minder waar. Na wat mail en bel verkeer gingen ze lopen rotzooien met het bedrag wat ik zou moeten betalen. De gekste berekeningen werden erop los gelaten en gelukkig kan ik redelijk goed berekenen en had ik al snel in de gaten dat het niet klopte. Ik ben hier toen weg gegaan na 1x een proefles te hebben gehad waarbij ik overigens een hele fijne instructeur had. Ik heb gezocht naar een andere, wat helaas wat tijd heeft gekost omdat ik het allemaal niet zo vertrouwde, en ben toen uitgekomen bij VBOC. Terwijl ik dit typ heb ik net mijn 1e rijles gehad. Het ging super goed, top instructeur en ondanks dat verschrikkelijke weer ging het zo goed dat ik de volgende keer al uit Almere mag. Ik ben best wel trots op mezelf :)
Rijschool VBOC had alles duidelijk en helder en antwoordde snel op mijn mails, heeft goede prijzen en ik heb ook een leuke instructeur. Ik heb hier helemaal op mijn plekje.
TIP: Ben je student? Dan heb je nog eens extra korting ;)

Klussen:
Zoals jullie allemaal denk ik wel weten heb ik al 2,5 jaar een relatie met mijn vriend en zijn ouders hebben een nieuw huis gekocht. In dat huis kon best wat geklust worden dus dat heb ik ook heel veel gedaan, ik zal jullie hieronder een voor en na foto geven van mijn vriend zijn kamer. Ik heb best wel mijn klus skills verbeterd en ik vond het ook erg leuk om te zien hoe zo een huis opfleurt. Aankomend weekend gaan we de laatste loodjes doen!

voor                                                                                                                       na
Werken:
Ik ben sinds het behalen van mijn diploma heel veel aan het werk, gem. 4 dagen per week dus lekker goed verdienen!
Daardoor blog ik wel minder dan dat ik hoopte en lukken ook iets minder doelen voor een maand dan dat ik in gedachte had.

Overig:
Ik wil heel graag een eigen domein voor mijn blog en ik vroeg mij af of jullie een goede domein website weten? En of jullie iets/iemand weten die goede layouts maakt voor een kleine prijs???
Ik hoor het graag!







Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved
Photo's all by me 
© Inc. all rights reserved

1 opmerking:

  1. Altijd jammer als je niet gelijk het juiste bedrijf kan vinden. Spijtig dat het gebeuren moet. Hopelijk heb je het rijbewijs al wel binnen?

    BeantwoordenVerwijderen