Pagina's

zondag 6 juli 2014

SONGS | Juli 2014


Lieve lezers,
Ik heb voor jullie weer een paar lekkere nummers!
Het is wel een beetje in het teken van zomer, maar dan komen jullie alvast in de vakantie stemming (als het nog niet bent!).

1. Tove lo - Stay High (Habits remix) ft. Hippie Sabotage
Heerlijk om dit nummer keihard te zetten, mijn ogen dicht te doen en lekker de bas te voelen!
Maar ook is dit nummer heerlijk
om gek te doen (lees: gek te danken).



2. Nico & Vinz - Am I Wrong (Dj Dark & Dj Vianu Remix)
Dit nummer vind ik persoonlijker leuker dan het origineel! Maar die is ook goed dus 
die zou ik zeker ook even beluisteren als ik jou was :)


3. Dotan - Home
Veel mensen zullen dit wel herken van (ik geloof) een energie reclame. Ik kende hem voorheen nog niet maar hij heeft allerlei goede nummer dus ik zou zeker even doorklikken op andere nummers!



4. Sigma - Nobody to love (sigma's future jungle mix)
Heerlijk nummer van zichzelf maar in deze mix toch net iets beter!
Heerlijk zomer nummertje dit!


5. Route 94 ft. Jess Glynne - My love
Dit nummer is ook top!! Deze ook lekker hard draaien en dan uit je dak gaan, dit nummer is ook lekker voor het sporten.



6. Jason Deulo ft. Snoop Dogg - Wiggle
Dit nummer is gewoon komisch en past goed bij de trend Twerken. Het heeft wel een lekker beat
en verdiende daarom een plekje in deze lijst!



7. Milky Chance - Stolen Dance
Niet een heel goed dans nummer of zomer hit maar wel een lekker nummer.
Op je tuinfeest of relax middag mag dit nummer niet op je playlist ontbreken.


8. Sam Smith - Stay with me
Rustig nummer waar ik kippenvel van krijg! Wat een super goede stem heeft die man, echt een aanrader.



9. The common linnets - Calm after the storm
You love or hate this song - ik hou zeker van dit soort nummers en vind dat beide zangers
geweldige stemmen hebben en dat dit samen heel goed klinkt.


10. Dj Mikwel - Apres ski Mix
Blijft een top mix ondanks dat het meer winters is ;)



Dit was mijn playlist!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten