Pagina's

zondag 13 juli 2014

REVIEW | Max & More Blue eyes Palette


Lieve lezers,
Vandaag een make-up pallet van de Action.
Deze paletten zijn nieuw en de kleuren in het palet zijn gebaseerd op oogkleuren.
Ik heb zelf blauwe ogen dus review ik vandaag voor jullie het Max & More Blue eyes palette.




Uiterlijk:
Het uiterlijk ziet er redelijk uit. Niet spectaculair maar ook niet slecht.
Leuk dat op het doosje zelf nu ook de naam  van Max & More staat dat maakt het iets professioneler.

Kleuren intensiteit:
De swatches zijn goed alleen moest ik wel 2x eroverheen gaan, daarna waren de kleuren top.
De pigmentatie is goed alleen zou ik de lichtere kleuren wel met water doen.

Bovenste rij v.l.n.r.

















Onderste rij v.l.n.r.


Prijs - kwaliteitsverhouding:
Perfect! voor dit palet betaal je 0,79 cent!! Echt ongelooflijk. De pigmentatie is zelfs beter dan een 3,00 palet die ik heb! Als je een kwastje nat maakt voordat je de kleuren gaat gebruiken voor een ooglook is de intensiteit beter en nog mooier. Zo knallen de kleuren er het beste uit.


Conclusie:
Ik zou dit palet aan iedereen aanraden omdat het een goed kwalitatief palet is. De kleuren zijn mooi en de pigmentatie is top en natuurlijk passen ze goed bij je ogen ;)
    Voor de prijs zou ik er meteen 2 inslaan en ik ga ook zeker de rest halen ondanks dat het niet mijn kleur       ogen is.

   Ga jij dit palet halen?


Dit artikel verscheen het eerst op www.topicoflifestyle.blogspot.com © Inc. all rights reserved
Photo's all by me 
© Inc. all rights reserved







2 opmerkingen:

  1. Je maakt mij wel nieuwsgierig. Heb mij toch voorgenomen om niks meer te kopen van MAX, of het moet voor een review zijn. Uitgebreide post, hoor!

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Het zou leuk zijn mocht je ook meedoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dankjewel! Het is zeker de moeite de waard om deze te gaan halen!
      Ik zal even een kijkje nemen.

      liefs

      Verwijderen